קריאה לתיקון (1) – פולקסווגן טוארג
 
חברת פולקסווגן העולמית תזמן 57,600 כלי רכב מדגם פולקסווגן טוארג מרחבי העולם לצורך התקנת תוכנה חדשה למערכת ניהול המנוע. הסיבה לזימון קשורה לפרשת הרמאות של פולקסווגן במבחני זיהום האוויר ("דיזלגייט") שנחשפה ב-2015 – לאחרונה מצאו אנשי משרד התחבורה הפדרלי בגרמניה (KBA) כי בסדרה מסוימת של דגמי טוארג, בגרסת 3.0 ל' דיזל שיוצרו בין 2014 ל-2017, התגלו התקנים שנועדו לפעול בעת שהרכב נמצא בבדיקת זיהום אוויר – ובכך לבצע התאמות מבחינת מערכת ההנעה והפליטה (שינוי מינון נוזל האוריאה, למשל) לטובת שיפור נתוני פליטת המזהמים. זימון דומה קיבלו בעלי פורשה קאיין (3.0 ל' דיזל) בחודש יולי האחרון.

**עדכון: מצ'מפיון מוטורס נמסר כי העדכון לטוארג תקף לשישה כלי רכב משנת 2017, שטרם נמסרו ללקוחות.
 
קריאה לתיקון (2) – לקסוס CT200h

יוניון מוטורס, יבואנית לקסוס, תזמן 74 בעלי לקסוס CT200h לצורך החלפת מיכל הדלק. הצורך בהחלפה נובע מאפשרות להיווצרות סדק במיכל, העלול לגרום לדליפת דלק. משך זמן ביצוע התיקון נאמד בשלוש שעות וחצי. 

 

בקצרה / ריקול לפולקסווגן ואופנוע חדש לסוזוקי
צילום: מנהל
 
חשוב לשים לב כי כל פעולה הקשורה בקריאה לתיקון, ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת רכיב, מבוצעת ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. התקנות בישראל קובעות עוד כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים. בעל רכב שלא ייענה לקריאה לתיקון, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות.
 
בעלי כלי הרכב המדוברים יהיו יכולים לבדוק אם הרכב שברשותם נכלל בקריאה לתיקון באמצעות אתר השירות של היבואן. הזמנה לביצוע הבדיקה עבור בעלי כלי הרכב הרלוונטיים תישלח בהקדם.
 
סוזוקיV Storm – מעכשיו גם בגרסת 250 סמ"ק

עופר אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי, החלה לשווק את דגם DL250 של משפחת אופנועי האדוונצ'ר V Storm; עד היום שווקו דגמי V Storm  עם מנועי 650 או 1000 סמ"ק בלבד. לדגם החדש מנוע דו-בוכנתי מקבילי בנפח 248 סמ"ק, המפיק 25 כ"ס ו-2.4 קג"מ, כשאליו מחוברת תיבת שישה הילוכים.

ל-DL250 בסיס גלגלים של 143 ס"מ, אורך כללי של 208.5 ס"מ וגובה המושב מהקרקע הינו 79 ס"מ. המשקל עצמי הינו 178 ק"ג, ונפח מיכל דלק של 17.3 ליטר. מפרט האביזרים כולל, בין השאר, בלמים עם מערכת ABS, לוח מחוונים דיגיטלי, חישוקי "17, שקע 12V ומנשא אחורי המסוגל לשאת עד 8.5 ק"ג.

המחיר מתחיל ב-30,000 שקלים, וניתן לבחור בין שתי סכמות צבעים – שחור/צהוב או שחור/אדום.

בקצרה / ריקול לפולקסווגן ואופנוע חדש לסוזוקי
צילום: מנהל