ביונדאי ישראל לא יסתפקו בחידושים שכבר חשפו לקראת 2018, וכבר בהשקת ה-i30 דברו על הצעדים הבאים שיתבצעו במספר תחומים. בהשקה הנרחבת שהתקיימה אתמול (ראשון), הציגו אנשי יונדאי את הגרסה החשמלית של איוניק, שהבטיחו לנו לפני שנה. שיווקה של מכונית זו יחל בתחילת 2018 כאשר ביונדאי מבטיחים תג מחיר שפוי וכזה שאינו יקר בהרבה מזה של ההיברידית. רמת האבזור תהיה עתידה להיות נדיבה.
יונדאי 2018 - גל החידושים הבא
צילום: מנהל

לאיוניק החשמלית טווח רשמי של 250 ק"מ ומנוע שמייצר 120 כ"ס ו-30.1 קג"מ מסל"ד אפס. נתון ההאצה למאה קמ"ש הוא 9.9 שניות (המהירות המרבית היא 165 קמ"ש). "לא נמכור מאות מכוניות כאלה אבל יהיה קהל שיקנה את הרכב ואנחנו נעשה מאמצים לתמחר אותו נכון" - הסביר גילי פריינטה, מנהל חטיבת המכירות של יונדאי. ביונדאי מדברים על טעינה פשוטה יחסית שתארך 4.5 שעות עם קבל טעינה ב"מוד 2" (כמו שהציגו באאוטלנדר PHEV).

קונה
המכונית שתמונתה חתמה את מסיבת העיתונאים שערכה יונדאי ישראל הייתה כנראה גם החדשה החשובה במבחר של יונדאי ל-2018 - יונדאי קונה, שיתייצב בארץ במהלך הרבעון הראשון של השנה. רכב פנאי אופנתי זה שהוצג לאחרונה בתערוכת פרנקפורט יגיע עם רשימת ציוד בטיחותי גדולה ואבזור עשיר. כרגע באירופה מוצעת הגרסה האוטומטית עם מנוע 1.6 ל' טורבו חזק (177 כ"ס) והנעה כפולה - וזו מן הסתם הגרסה שתנחת ראשונה בארץ. זה אומר שהקונה, שמכוון לתחום הקטן מזה של הטוסון, לא יהיה זול מהותית מהטוסון.
יונדאי 2018 - גל החידושים הבא
צילום: מנהל
במהלך 2018 צפויה יונדאי להציג גרסאות אוטומטיות חלשות וזולות יותר עם הנעה קדמית, וייתכן שאלו יגיעו לארץ לקראת סוף 2018.

מגדילים את משפחת גרסאות i30
ביונדאי מתכוונים גם להגדיל את משפחת i30 כאשר המכונית הראשונה שתצטרף היא גרסת ה-N הספורטיבית עם מנוע ה-2.0 ל' טורבו החזק (275 כ"ס). היא תגיע בכמות מוגבלת בתחילת 2018 בגרסה ידנית, אך בהמשך הדרך תוצע גם בגרסה דו-מצמדית.
ברבעון השני של 2018 אמורות להגיע אלינו גם גרסת הסטיישן, ומעט אחריה גם הפאסטבק המעניינת שהוצגה לאחרונה בתערוכת פרנקפורט.
יונדאי 2018 - גל החידושים הבא
צילום: מנהל