ביום שבת הקרוב, ה-20.1.2018, תוזנק על המסלול בפצאל ליגת קאדילק Time Attack‎ – אליפות בת חמישה מירוצים שתיערך עד לחודש מאי. הליגה מיועדת לנהגים חובבים שיתחרו במסגרתה עם מכונית פרטיות המורשות לנוע באופן חוקי על הכביש. ליגת קאדילק הוקמה על ידי נהג המירוצים והמדריך לאון טאובס, חברת ספארקו ישראל ובשיתוף קאדילק, ואושרה על ידי הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט. 

משתתפים, קטגוריות, דרישות
בליגת המירוצים רשומים כבר כ-60 נהגים, ואלה ישתתפו במירוצים נגד השעון – תחרות על זמני ההקפה המהירים – במספר קטגוריות. בין הכלים שצפויים להתחרות בנוסף לקאדילק ATS-V, יהיו גם אלפא רומיאו C4, ב.מ.וו M5, ניסאן GTR, סיאט לאון קופרה, פורשה GT3 ועוד מכוניות ספורטיביות; גם פיג'ו ישראל מציבה שני נהגים מטעמה (דקל נער וגידי קרונין), אלו ינהגו ב-208GTI.

המכוניות יתחרו במסגרת חמש קטגוריות: 1. קאדילק ATS-V בלבד; 2. מכוניות עם מנועים מקוריים לא-מוגדשים עד 220 כ"ס, או 1.8 ליטר מוגדשים (ללא הגבלת רוחב צמיג); 3. מכוניות עם מנועים מקוריים לא-מוגדשים עד 355 כ"ס (ללא הגבלת רוחב צמיג), או עד 3.0 ליטר מוגדש (רוחב צמיג מוגבל ל-245), או עד 2.0 ליטר מוגדש עם הנעה כפולה ודיפרנציאל פתוח; 4. מכוניות עם מנועים מקוריים והנעה כפולה עם דיפרנציאל נעול/ממוחשב; 6. מכוניות על.

ליגת קאדילק למירוצים יוצאת לדרך
נציגות רשמית תהיה גם לפיג'ו, עם 208GTI


בכל הקפה יינתן ניקוד לפי טיב הזמן שהושג; המהיר ביותר יקבל 20 נקודות, השני 17 נקודות, השלישי 15 וכך הלאה. מתוך חמשת המקצים שיעשה כל נהג, ייחשבו רק ארבעת הטובים ביותר. 
הנהגים המשתתפים חייבים ברישיון תקף לנהיגה ספורטיבית, קסדה וציוד נהיגה מלא. המכוניות המשתתפות חייבות באבזור בטיחות ייעודי הכולל מטף כיבוי, שאקל גרירה, מדבקת מספר ועוד – כולל כל מה שנדרש בתקנון "כללים לאירוע 'זמן מטרה'" המופיע באתר הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט. 

הפניה וכללים
לאתר הרשות לנהיגה ספורטיבית במשרד הספורט לחצו כאן.
המסמך הרלוונטי מיועד להורדה והקישור אליו מופיע בתחתית העמוד.