יצרנית רכבי השטח הבריטית לנד רובר תציג בתערוכת ז'נבה במרץ רכב יוקרתי במיוחד. מדובר בגרסת קופה עם שתי דלתות של הריינג' רובר הוותיק - הדור הנוכחי הוצג בשנת 2012 ועבר שתי מתיחות פנים - מחווה לדור הראשון של רכב הפנאי היוקרתי.
 
לנד רובר ריינג' רובר, שהוצג בשנת 1970, שווק בתחילה רק בדגם עם שתי דלתות צד (ודלת אחורית מפוצלת - חלון נפתח כלפי מעלה והחלק התחתון כלפי מטה). בהמשך הצטרפה גרסת ארבע דלתות צד, שהפכה עם השנים לגרסה היחידה. כעת, מגיע הריינג' רובר SV קופה במהדורה מוגבלת של 999 יחידות - כולן ייוצרו בעבודת יד על-ידי מחלקת כלי הרכב המיוחדים של יגואר-לנד רובר (SVO - Special Vehicle Operations).

לנד רובר תציג ריינג' רובר קופה
הריינג' רובר המקורי, שנת 1970
 
על-פי לנד רובר, הרכב החדש מיוצר לרגל חגיגות 70 שנה ליצרנית. הוא יציע אפשרויות התאמה כמעט בלתי מוגבלות, בהתאם לעומק כיסם של העשירים שיוכלו להרשות לעצמם אחד. כדוגמה, הבריטים פרסמו תמונה של תא הנוסעים, עם הבדלה ברורה בעיצוב בין מי שיושב מלפנים לבין היושבים מאחור.

לנד רובר תציג ריינג' רובר קופה
תא הנוסעים של הריינג' רובר קופה

 
הריינג' רובר SV קופה, אגב, אמור להיות יקר משמעותית אף מהיקרים שבגרסאות הריינג' רובר הסדרתי - בישראל זו גרסת הווג' (Vogue) עם מנוע 5.0 ליטר (החל מ-1.448 מיליון שקל), אך בהזמנה מיוחדת ובחו"ל באופן סדיר, מוצעות גם גרסאות יקרות הרבה יותר.