ניסאן ישראל בוחנת אפשרות להשיק בארץ את הארמדה, רכב שטח גדול שמכוון לשוק האמריקאי. זאת ניתן לשער מנחיתת רכב כזה בארץ. הדור השני של הארמדה הושק ב-2016 וחולק פרטים רבים עם האינפינטי QX80 שמוצע בארצות הברית, ועוד יותר עם הניסאן פטרול הנוכחי (שהוצג ב-2010 וחודש ב-2014), אשר מוצע בחלק מהשווקים בעולם (אוסטרליה, רוסיה, מזה"ת ועוד). שלושת הכלים האלה נשענים על שלדת הסולם הגדולה של ניסאן, שהיא פיתוח של השלדה שמשמשת את הטנדר הענק של ניסאן, טיטאן. 

האם ניסאן ארמדה בדרך לארץ?


הארמדה הוא רכב גדול מאוד – בסיס הגלגלים הוא 307.5 ס"מ והאורך הכללי עומד על 530 ס"מ – והוא מציע שמונה מושבים. בארצות הברית הוא מתחרה בשברולט טאהו, פורד אקספדישין וטויוטה סקויה. לארמדה מנוע V8 בנפח 5.6 ל' המפיק 390 כ"ס ותיבת הילוכים עם שבעה הילוכים. לגרסאות ההנעה הכפולה יש גם הילוך כח. לארמדה מתלה אחורי עצמאי (עצמות עצה כפולות) ולא סרן חי, וחישוקי "18 (בגרסאות הבסיס) או "20. 

האם ניסאן ארמדה בדרך לארץ?


קראסו, יבואנית ניסאן עדיין לא שחררה פרטים רשמיים, אך כלי ראשון כבר נחת בארץ למטרות תקינה ובדיקה, ונע על כבישי ושבילי הארץ. הצפי הוא שמחיר הרכב בארץ ינוע בין 500,000 ל-700,000 שקלים בהתאם לרמת האבזור. 

האם ניסאן ארמדה בדרך לארץ?


הרכב המדובר הגיע אלינו מיפן, אך הוא בתקינה צפון אמריקאית. באם הוא יוצע בארץ רשימת הציוד צפויה להיות נדיבה ביותר, עם פרטים כמו גג פנוראמי, תאורת לד, פתיחת דלת אחורית חשמלית, תפעול חשמלי לכיוון המושבים, עור, מולטימדיה מתקדמת ועוד ועוד. בארצות הברית מוצעות בתחום הבטיחות האקטיבית בלימה אוטומטית, התרעה על ותיקון סטייה מהנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. יש לשער שמערכות אלה תגענה גם אלינו באם יוחלט לשווקו בארץ.

מניסאן ישראל נמסר שהרכב שנצפה הוא היחיד שהגיע לארץ וכרגע אין כוונה לשווקו בישראל.