דלק מוטורס, יבואנית פורד, תזמן 523 כלי רכב מדגמי פורד פוקוס ופורד קוגה, בגרסאות 1.6 ליטר טורבו, לטובת שיפור מערכת קירור המנוע. 

במקרה של קוגה, מדובר בקריאת השירות השנייה בעניין מערכת הקירור של מנוע ה-1.6 ל' טורבו – כזכור, בחודש יוני האחרון זימנה היבואנית בעלי קוגה 1.6 ל' טורבו לצורך להחלפת מיכל העיבוי והצינורות המובילים אליו.

קריאת התיקון הנוכחית עוסקת בשיפור מערכת הקירור, באמצעות התקנת חיישן גובה מפלס נוזל הקירור. תהליך התקנת החיישן צפוי להימשך כשש שעות, בין השאר בשל הצורך לבצע את השינויים המתבקשים במערכת החשמל. במסגרת קריאת השירות החדשה יזומנו 523 כלי רכב, בהם דגמי פוקוס 1.6 ל' טורבו שיוצרו בין 23 ביולי 2010 ל-21 בספטמבר 2014, וכן דגמי קוגה 1.6 ל' טורבו שיוצרו בין 8 במאי 2012 ל-27 בספטמבר 2014.

קריאה לתיקון – פורד קוגה ופוקוס טורבו


חשוב לשים לב כי כל פעולה הקשורה בקריאה לתיקון, ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת רכיב, מבוצעת ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. התקנות בישראל קובעות עוד כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים. בעל רכב שלא ייענה לקריאה לתיקון, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות.

בעלי כלי הרכב המדוברים יהיו יכולים לבדוק אם הרכב שברשותם נכלל בקריאה לתיקון באמצעות אתר השירות של היבואן. הזמנה לביצוע הבדיקה עבור בעלי כלי הרכב הרלוונטיים תישלח גם בדואר, עם הגעת חלקי החילוף הנדרשים למלאי היבואן.

קריאה לתיקון – פורד קוגה ופוקוס טורבו