אירוע הספורט הגדול ביותר בעולם הוא לא משחק כדורגל, כמו שרבים חושבים, אלא אירוע הסופרבול, גמר משחק הפוטבול בארצות הברית, שמרתק אל המסכים מעל מאה מיליון אמריקאים ועוד מיליוני אנשים ברחבי העולם. הסופרבול הוא כבר מזמן יותר מסתם משחק גמר, וכולל חגיגה של ממש עם הופעות של כוכבי מוסיקה באמצע ובעיקר - מצעד פרסומות איכותי במיוחד. כי כשמחיר השידור של פרסומת קצרצרה (בין חצי דקה לדקה) מרקיע למיליוני דולרים, תהיו בטוחים שמשרדי הפרסום ירכזו לטובת העניין את מיטב היוצרים והמציגים וייצרו את הפרסומת הכי טובה שהם יכולים. אז ריכזנו עבורכם את מיטב הפרסומות שהוצגו בסופרבול בתחום הרכב:


היצרנית ג'יפ גייסה את ג׳ף גולדבלום, אחד מהשחקנים הראשיים בסרט החדש של Jurassic World שיגיע לאקרנים ב-22 ביוני, כדי להציג את רכב המזוהה ביותר עם המותג – רנגלר החדש. בתחילת הפרסומות אנחנו רואים את גולדבלום נוהג על הרנגלר החדש ובורח מדינוזאור ענקי שמאיים עליו. ההמשך כבר ישאיר אתכם מופתעים. 


קיה בחרה לפרסם את רכב הסאלון-קופה הראשון שלה, קיה סטינגר, באמצעות סטיבן טיילר, סולן להקת הרוק Aerosmith. בפרסומת שכוללת גם מסע בזמן – בנהיגה לאחור... 

את הסטינגר, שמציגה ביצועים שבדרך כלל לא מקשרים לקיה (עם מנוע בנפח 2.0 ליטר המספק 255 כוחות סוס או V6 3.3 ל' 365 כ"ס), אנחנו צפויים לראות בישראל במהלך השנה הנוכחית. 

יונדאי "מצילה את היום" של הסופרבול עם הקונה ושופט כדורגל (אמיתי, כזה שמשתמשים בו ברגליים והכדור עגול) עם אצבע עצבנית על הדק הכרטיסים האדומים – אבל מסיבה טובה. 

מה הקשר בין ויקינגים, RAM1500 החדש והסופרבול? תנו לפרסומת הזו להסביר לכם, במסע חוצה יבשות וימים.

טויוטה מנצלת את הסופרבול לא רק כדי לקדם את תדמיתה, אלא גם כדי להעביר מסר של אחדות. המטרה טובה, והפרסומת משעשעת – תהנו!