במהלך השנה החולפת, צדה סיטרואן C3 את עינינו בזכות יכולת כוללת מאוזנת וטובה – ובעיקר הופעה מקסימה. אהבנו את ההופעה – כלפי חוץ וכלפי פנים, וזה סייע לה רבות כדי לזכות בתואר הסופרמיני הנבחרת של מגזין אוטו לשנת 2018.

סיטרואן C3 – אוטו השנה 2018 בקטגורית סופרמיני


זהו הדור השלישי של סיטרואן C3, ובדומה לקודמיו שהציגו עיצוב מיוחד ושונה - גם זו מצליחה למשוך את תשומת הלב שלנו והסביבה בזכות מראה עיניים מלבב.

​העיצוב החיצוני נעזר בשלל נגיעות כמו מראות לבנות, צביעה דו גוונית וכמובן כריות האייר-באמפ בצדדים כדי ליצור מראה באמת ייחודי ומקסים. גם תא הנוסעים מפגין את אותו עושר עיצובי עם דשבורד צבעוני ומושבים נאים שמוסיפים צבע בעיניים. 

העובדה שישנם כל כך הרבה שילובי צבעים שונים יוצרת מצב בו (כמעט) כל סיטרואן C3 נראית שונה מחברותיה.

סיטרואן C3 – אוטו השנה 2018 בקטגורית סופרמיני


אם נשים לרגע את העיצוב המלבב בצד, נגלה כי גם מדובר במכונית טובה למדי. ה-C3 החדשה מציעה נוחות נסיעה טובה ומפרט אבזור עשיר הכולל בקרת שיוט, תאורת יום 'לד', בקרת אקלים, מסך מגע "7, בלוטות', אפל קארפלי,חישוקי "16, חיישני אורות וגשם, וניתן לקבל אותה גם עם כניסה והתנעה ללא מפתח וחישוקי "17.

ויותר חשוב מכך, כבר מיומה הראשון היא הגיעה עם היצע נדיב של מערכות בטיחות מתקדמות: זיהוי תמרורים ומערכת התרעה לשמירת הנתיב וברמת הגימור הבכירה גם זיהוי רכב בשטח מת במראות, ומצלמת דרך מקורית עם חיישן G ששומר את הצילום במקרה תאונה.

סיטרואן C3 – אוטו השנה 2018 בקטגורית סופרמיני


בנוסף, הערכנו את האחריות הממושכת (5 שנות אחריות מלאה) שניתנה לה, עניין נדיר למדי בשוק..

לסיכום, הקסם האישי, נוחות הנסיעה ומפרט האבזור העשיר (כל אבזור הבטיחות) הבליטו את C3 מעל לשאר המתחרות בקטגוריה והעניקו לה בזכות את תואר הסופרמיני הנבחרת של מגזין אוטו ל-2018.