סיאט חשפה את שמו של רכב פנאי חדש. אז נעים להכיר: סיאט טאראקו (Tarraco), על שמה של התיישבות רומית בחצי האי האיברי מהמאה החמישית לפני הספירה. העיר מכונה כיום טאראגונה (Tarragona).
 
הטאראקו יהיה רכב פנאי קומפקטי עם שבעה מושבים, למעשה גרסה ארוכה של סיאט אטקה המשווק כבר בישראל. וכן, הרכב החדש הוא אח תאום לסקודה קודיאק ופולקסווגן טיגואן אולספייס (Allspace), הראשון משווק בישראל והשני נמכר אצלנו רק בגרסה הקצרה.

סיאט לא מספקת פרטים כלשהם לגבי הרכב החדש, למעט שהוא יוצג לקראת סוף השנה - מה שגם רומז על תחילת שיווק בתחילת 2019. צפו למפרט טכני דומה לזה של הקודיאק, ובפרט מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.5 או 2.0 ליטר עם עד 190 כ"ס וטורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם עד 190 כ"ס, תיבות ידניות ורובוטיות דו-מצמדיות והנעה קדמית או כפולה.

סיאט טאראקו - רכב פנאי עם שבעה מושבים יוצג בסוף השנה

 
את השם לרכב החדש בחרו משתתפי סקר מ-134 מדינות ברחבי העולם. על-פי סיאט יותר מ-146 אלף המשתתפים בחרו ברוב קולות (כ-35%) בשם טאראקו, לפני אבילה (Avila) עם כ-29%, אראנדה (Aranda) עם כ-27% ואלבוראן (Alboran) עם כ-9%. רכב הפנאי החדש יהיה הרכב ה-14 שמקבל את שמו ממקום בספרד, מאז 1982, אז גרסת סיאט לפיאט ריטמו זכתה לשם "רונדה".