רן דנאי, שכיהן כמנכ"ל יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, יקודם לתפקיד מנכ"ל פעילות הרכב של קבוצת יוניון ויכהן גם כסגן יו"ר הקבוצה.
 
פעילות הרכב של קבוצת יוניון כוללת את מותגי טויוטה, לקסוס, חטיבת הרכב התעשייתי המייבאת את משאיות הינו ומלגזות טויוטה, טויוטה פריים מוטורס, שבבעלותה שתי סוכנויות משנה, וכן את יוניון מוביליטי, חטיבה חדשה שמקימה הקבוצה. חטיבה זו תפעל בתחום תחבורה עתידית ופתרונות ניידות. מדובר בתפקיד חדש בקבוצת יוניון שאמור, לפי דוברי היבואן, לתמוך במעבר של חברת טויוטה מיצרנית רכב מובילה לחברה של מוביליות מתקדמת.  
 
רן דנאי, שהגיע לקבוצת יוניון ב-2006, כאשר מונה למנכ"ל לקסוס לקראת הקמת חטיבת היוקרה של היבואן, עמד מאז 2011 בראשות טויוטה ישראל. במסגרת זו הוביל דנאי את המותג להישגים במכירות, עם עלייה של 60% במסירות ל-31,500 מכוניות ב-2017. את מקומו בראשות טויוטה ישראל יתפוס אנדרו חורש, בנו של ג'ורג' חורש הבעלים ויושב ראש החברה. אנדרו חורש היה מאז 2008 יו"ר מאץ’ ריטייל, הזכיינית בישראל של רשת האופנה העולמית M&H (בתקופתו השיק את פעילות H&M HOME ואת מותג היוקרה COS).

שינויים בהנהלת קבוצת יוניון

 
"המינויים החדשים" הסביר ג'ורג' חורש, "יצעידו את הקבוצה להמשך הובלת תחום התחבורה בישראל, ולכניסה לתחומי פעילות חדשים בעיתות של מציאות משתנה ואתגרים הצפויים לנו".