פולריס חשפה גרסה חדשה עתירת-יכולת לטרקטורון הצד-לצד שלה, RZR. ה-RZR טורבו מגיע מוכן לשטח – גם בלי מערך בולמי הזעזועים האדפטיביים החדש, ממנו התרשמנו לאחרונה, בוודאי איתו – אבל במסגרת מירוץ החימוש בתחום טרקטורוני הצד-לצד, מכריזה פולריס על גרסה משופרת אף יותר. והיא אינה נוגעת במנוע (1.0 ל' טורבו, 168 כ"ס, 15.7 קג"מ).

פולריס RZR טורבו עם S – וזה הרבה

 
והרי השיפורים
הכלי החדש – RZR XP TURBO S – רחב מהטורבו נטול ה-S ב-20 ס"מ, לרוחב של 183 ס"מ (וכמו זה של קאן-אם מאבריק X3 בגרסת XRS). עוד בגרסה החדשה: הצינורות המרכיבים את השלדה עבים מאשר בטורבו הרגיל, הסרנים גדולים וחזקים יותר, גלי ההינע עמידים פי שלושה בפיתול, מערכת ההיגוי משופרת, עם תגבור גבוה ב-25%, תגובת הדוושה חדה יותר ותיבת האוויר חדשה, לשיפור הספקת האוויר למנוע.
 
מרווח הגחון גדל ב-6.35 ס"מ, וכעת מאמיר ל-40.6 ס"מ. בולמי הזעזועים התקניים הם האדפטיביים של פוקס (דיינמיקס, "2.5), עם מהלך מכובד מאוד של 63 ס"מ. הגלגלים גדולים יותר – "32 מול "29 – והחישוקים עוטים צמיגים עמידים מהרגיל בפני תקרים. משקל הכלי (יבש) עלה משמעותית, ל-779 ק"ג, עלייה של 108 ק"ג (16.1%).

פולריס RZR טורבו עם S – וזה הרבה

 
בסביבת הנהג גלגל הגה של ספארקו חדש ומסך מגע "7 חדש אף הוא; במערכת דיבורית, ניווט, ממשק ייעודי למצלמת אקסטרים ויישומון מובנה לאבחון תקלות ברכב.
 
מד.ל.ב, יבואנית פולאריס, נמסר כי פולאריס XP RZR טורבו S יוצע בישראל בתחילת 2019.