טויוטה וניסאן יציגו בתערוכת ניו יורק חידושים הרלוונטיים לשוק הישראלי. החשוב בהם הוא טויוטה ראב4 החדש, שיחליף רכב ותיק המיוצר כבר שש שנים. רכב הפנאי הקומפקטי, שהוצע בעבר באמריקה גם בגרסת שבעה מושבים, הוא אחד מכלי הרכב הנמכרים ביותר בארה"ב וזכה לפופולריות נאה גם בישראל - קרוב ל-2,200 יחידות ממנו נמסרו אשתקד, למרות גילו המתקדם.

הדור החדש יגיע לישראל בשנת 2019, כך נמסר ל"אוטו" מחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה. בשלב זה לא ידוע איזה מפרט צפוי אצלנו, וטויוטה מסתפקת בתמונה חשוכה אחת בלבד. הראב4 הנוכחי משווק בדגם בנזין ובגרסת כלאיים חריגה לקטגוריה, שהצטרפה למבחר בתחילת שנת 2016.

טויוטה ראב4 חדש - ב-2019 בישראל

ניסאן אלטימה

לצד הראב4, בתערוכת ניו יורק תתקיים הופעת הבכורה גם של ניסאן אלטימה חדשה. המשפחתית הגדולה, שמתחרה במאזדה 6 וסקודה סופרב גם בישראל, תציע עיצוב חדש לחלוטין וטכנולוגיות מתקדמות. ניסאן לא מפרסמת מפרט טכני או פרטים כלשהם, מלבד איור אחד ולא לגמרי נאמן למציאות.

מחברת קרסו, יבואנית ניסאן, נמסר כי ייצור המכונית צפוי להתחיל באמצע 2019, וכי אין עדיין מועד לשיווק בישראל. מהאלטימה היוצאת נמסרו בישראל 187 יחידות בלבד בשנת 2017.

תערוכת ניו יורק תיערך השנה בין ה-30 במרץ ל-8 באפריל, במרכז הכנסים ג'ייקוב ג'ייביטס הממוקם בין השדרות ה-34 וה-40 של ניו יורק.