קאדילק חשפה גרסת וי-ספורט (V-Sport) ל-CT6, מכונית הפאר שמקבילה בגודלה לאודי A8 ומרצדס S-קלאס. זוהי פעם ראשונה בה קאדילק מציעה גרסת ביצועים לדגם, שהושק לראשונה בתערוכת ניו-יורק לפני שלוש שנים.

קאדילק מציגה: ביצועים בחליפת שלושה חלקים


אז באותה תערוכה - שתיפתח השנה ב-30 במרץ - יצרנית מכוניות היוקרה תציג את קאדילק CT6 וי-ספורט, דגם ביניים שמקשר בין ה-CT6 הרגילה לגרסת V מלאה (שעדיין לא נחשפה). אם תרצו, זו מקבילה למותג M Performance של ב.מ.וו ולדגמי הביניים של AMG (מרצדס).

איך שלא תקטלגו אותה, ה-CT6 תציע 550 כ"ס ו-86.6 קג"מ, נתונים מכובדים בהחלט. זאת ממנוע V8 עם צמד מגדשי טורבו ונפח של 4.2 ליטר - יחידת כוח חדשה לחלוטין לפי קאדילק. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.

קאדילק מציגה: ביצועים בחליפת שלושה חלקים


מלבד תוספת הכוח, ה-CT6 הספורטיבית זכתה לשורה של שדרוגים למערך המתלים (אדפטיביים, כעת גם עם מצב מסלול), לתגבור ההיגוי ואפילו היגוי אחורי אקטיבי משופר. גם מערכת ההנעה הכפולה שודרגה, ותוכנה חדשה למערכות בקרת היציבות והמשיכה תאפשר נהיגה נמרצת יותר ללא הפרעה. מכיוון שאי-אפשר בלי פס-קול מתאים, גם מערכת הפליטה חדשה וכוללת שסתומי פליטה חדשים.

קאדילק מציגה: ביצועים בחליפת שלושה חלקים


ומה עם שיווק בישראל? מחברת UMI, יבואנית קאדילק, נמסר כי שיווק קאדילק CT6 וי-ספורט נשקל, אך עדיין לא התקבלה החלטה בנושא. מכונית הפאר מוצעת כיום במחיר תחרותי לקטגוריה - החל מ-550 אלף שקל.