יונדאי טוסון עבר מתיחת פנים, שלוש שנים לאחר שהדגם הנוכחי הוצג. במסגרת חידוש הדגם שונו יחידות התאורה, הפגושים מלפנים ומאחור וגם החישוקים, המוצעים כעת גם במידה "18.

יונדאי טוסון מחודש – בישראל בסוף השנה

 
שינויים משמעותיים יותר נעשו בפנים הרכב. סביבת הנהג תוכננה מחדש וזו כוללת מערכת מולטימדיה חדשה שיש בה מסך 'צף' ("7 או "8, תלוי ברמת הגימור) ואפשרויות צימוד לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו ותצוגה היקפית ('מעוף ציפור'). עוד באבזור: בלם חנייה חשמלי, משטח טעינה אלחוטי ושקע USB ליושבים מאחור.
 
יונדאי טוסון 2018 צויד גם בבקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי (על בסיס תאורת 'לד', חדשה אף היא), ומערכות אלה מתווספות לאלה המותקנות בטוסון כבר היום.

יונדאי טוסון מחודש – בישראל בסוף השנה

 
באירופה יוצע טוסון המחודש עם מנוע 1.6 ליטר דיזל חדש, בשתי רמות הספק (116 כ"ס ו-133 כ"ס), כאשר החזקה יותר תוצע גם עם תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים והנעה קדמית או כפולה. עדכון נוסף הוא באפשרות לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, המוצעת רק בגרסת 2.0 ליטר דיזל (186 כ"ס) עם הנעה כפולה. בשוק האמריקאי החל שיווק של גרסת בנזין 2.4 ליטר (181 כ"ס), עם תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. אין שינויים בגרסת 2.0 ליטר הפופולרית בישראל, וגם לא בגרסת 1.6 ליטר טורבו בנזין, המוצעת אף היא אצלנו.
 
מכלמוביל, יבואנית יונדאי, נמסר כי יונדאי טוסון המחודש יוצע בישראל בסוף השנה.