אם חשקה נפשכם בגרסת הביצועים של אודי A5, ה-RS5, אבל נרתעתם ממרכב הקופה והגישה הלא נוחה יחסית למושבים האחוריים, לאודי יש פתרון. קבלו את ה-RS5 ספורטבק, גרסת הסדאן (או קופה ארבע דלתות לשיטת אודי) של המשפחתית הספורטיבית.

אודי RS5 ספורטבק - ביצועים בגוון שימושי


המכונית החדשה נחשפה בניו-יורק, ומציעה מרכב עם גישה קלה ליושבים מאחור וגם ספסל אחורי מלא - כלומר מקום לארבעה נוסעים ונהג לעומת שלושה ונהג ב-RS5 קופה.

מלבד המרכב השימושי, ה-RS5 מציעה את אותה יחידת הכוח - מנוע טווין-טורבו עם שישה צילינדרים (V6) בנפח 2.9 ליטר, הספק מרבי של 444 כ"ס ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ בין 1,900 ל-5,000 סל"ד. 

בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, ה-RS5 ספורטבק מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות בלבד, ולא תפסיק להאיץ - אם תרצו והכביש מאפשר - עד למהירות של 280 קמ"ש.

אודי RS5 ספורטבק - ביצועים בגוון שימושי


מערכת ההנעה הכפולה שלה מעבירה 60% מהכוח לאחור, אך יכולה בתוך שבריר שנייה להעביר עד 70% לאחור או עד 85% לפנים, בהתאם לתנאי הדרך ולשיפור יכולת הפנייה. בתוספת תשלום תוכלו לקבל גם דיפרנציאל אחורי ננעל שמחלק את הכוח בין הגלגלים האחוריים, מתלים אדפטיביים, בלמים קרמיים ואפילו מערכת היגוי אגרסיבית יותר.

אודי RS5 ספורטבק - ביצועים בגוון שימושי


שיווק ה-RS5 ספורטבק יחל בארה"ב במחצית השנייה של 2018. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי השיווק בישראל יחל לקראת ינואר 2019. ה-RS5 קופה כבר נמכרת אצלנו, ומחירה עומד על החל מ-735 אלף שקל.