שברולט תציע לראשונה גרסת RS למאליבו. בנוסחה דומה לזו שמוצעת בארה"ב בקרוז, שברולט מאליבו RS תציע עיצוב ספורטיבי יותר, לטובת מי שמעוניין להיראות עם ולא אכפת לו שהתוכן נותר ללא שינוי.
שברולט מאליבו עושה ספורט לקראת 2019
שברולט מאליבו פרמייר. באדום - ה-RS החדשה


את גרסת העיצוב RS ניתן להזמין עם כל המנועים, והיא כוללת חישוקי "18, סמל שברולט שחור, סבכה קדמית שחורה, ספויילר אחורי ופתח מפלט כפול. בתא הנוסעים תקבלו גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, ומושבי בד ספורטיביים. הגרסה החדשה לא כוללת שינויים למתלים או לביצועים.

מלבד ה-RS, גם יתר גרסאות המאליבו מתעדכנות. לכולן יש מעתה סבכה קדמית חדשה עם עיטור כרום, שינויים ליחידות התאורה ועדכונים קלילים ביותר לעיצוב האחורי. כן תוכלו להזמין כעת חישוקים בעיצובים חדשים (במידה "16-"18) וגוונים חדשים למרכב.

שברולט מאליבו עושה ספורט לקראת 2019


שיווק המאליבו המחודשת יחל בארה"ב בסתיו, ובישראל בתחילת 2019. לא ידוע אילו שינויים צפויים למפרט. היצע המנועים באופן כללי נותר ללא שינוי - והוא כולל גרסת כלאיים (מנוע בנזין 1.8 ליטר וצמד מנועים חשמליים עם הספק משולב של 182 כ"ס) שלא נמכרת בישראל. אצלנו מוצעת בינתיים גרסת הטורבו-בנזין הבסיסית (1.5 ליטר, 160 כ"ס), ובארה"ב גם גרסת 2.0 ליטר טורבו עם 250 כ"ס.