אודי הופכת את מכונית המירוץ הווירטואלית שלה למציאות. קבלו את האי-טרון ויז'ן גראן טוריזמו (e-tron Vision Gran Turismo), מכונית מירוץ שעוצבה למשחק הפלייסטיישן "גראן טוריזמו", והופכת לדגם אמיתי מוכן למסלול.

ממשחק למציאות: אודי חשמלית למירוצים
כך היא נראית במציאות


ויז'ן גראן טוריזמו היא ליגה וירטואלית של מכוניות על במשחק, והיא כוללת מכוניות שעיצבו יצרניות רכב מובילות מכל העולם. חלקן אף הגיעו לשלב דגם תצוגה אמיתי - אך אודי היא הראשונה שמתכננת מכונית מוכנה לחלוטין למסלול, כלומר כזו שניתן להתחרות איתה, אם כי אין כוונה כזו בינתיים - היא תשמש כמקדמת תדמית בתחרויות ליגת פורמולה אי (Formula E) החשמלית.

ממשחק למציאות: אודי חשמלית למירוצים
וכך בצילום מסך מתוך משחק הפלייסטיישן


לאי-טרון ויז'ן גראן טוריזמו שלושה מנועים חשמליים עם כ-272 כ"ס כל אחד - שניים מאחור שמניעים כל אחד גלגל אחורי, ומנוע נוסף לגלגלים הקדמיים. ביחד למכונית הספק מרבי של 815 כ"ס, מה שיחד עם משקל עצמי של 1,450 ק"ג מקנה לה יחס משקל-הספק מכובד של 1.78 ק"ג לכ"ס.

ממשחק למציאות: אודי חשמלית למירוצים
מציאות (למעלה) ובמשחק (למטה)
ממשחק למציאות: אודי חשמלית למירוצים


אודי מציינת כי מכונית המירוץ יכולה להאיץ בתוך פחות מ-2.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. נתוני ביצועים נוספים, כמו גם טווח נסיעה וזמני טעינה, לא פורסמו. בשלב זה אין כוונה לייצר את האי-טרון ויז'ן גראן טוריזמו, גם לא לספורט מוטורי.