זה ככל הנראה הדבר הקרוב ביותר למסחרית ספורטיבית: סדנת השיפורים הבריטית MS-RT חשפה ערכת ביצועים לפורד טרנזיט קאסטום, המשווקת גם בישראל. המסחרית האמריקאית מקבלת כאן שורה של שיפורים, לטובת מראה ספורטיבי וגם לשיפור היכולת הדינמית.

משלוח מהיר: פורד טרנזיט בגרסת ביצועים


ערכת MS-RT כוללת פגוש וסבכה קדמית שונים, שפע חצאיות, מסיטי רוח וספויילרים, חישוקי "18 של OZ רייסינג, בתי גלגלים רחבים, פתח מפלט כפול וקפיצי הנמכה מתוצרת אייבך. כל אלו, לטענת הסדנה, יסייעו לשיפור היכולת הדינמית (יחד עם צמיגי הנקוק ונטוס S1 קרביים יחסית).

בסדנה בחרו שלא להוסיף כוח, ובמקום להתבסס על הטרנזיט החזקה ביותר במבחר הבריטי - דגם הדיזל 170 כ"ס ו-41.3 קג"מ (2.0 ליטר טורבו). ניתן לצייד את המנוע בתיבה ידנית או אוטומטית, בשני המקרים עם שישה יחסי העברה. נתוני ביצועים לא פורסמו (פורד לא מפרסמת כאלו גם לגרסה הרגילה).

משלוח מהיר: פורד טרנזיט בגרסת ביצועים


המנוע של ה-MS-RT הצטרף למבחר הטרנזיט ביולי אשתקד, כחלק ממתיחת פנים שהוצגה לקאסטום. הוא החליף יחידת 2.2 ליטר. בישראל, פורד טרנזיט קאסטום מוצע בגרסה החלשה של המנוע החדש (130 כ"ס), ובמחיר התחלתי של 232 אלף שקל. לפי שעה אין כוונה להציע אצלנו את ערכת השיפורים, או את המנוע החזק יותר.

משלוח מהיר: פורד טרנזיט בגרסת ביצועים


מלבד ערכת העיצוב החיצונית, MS-RT מציעה גם שינויים למפרט האבזור. הבולטים שבהם: מושבי עור נאפה עם זמש וגלגל הגה בעיצוב חדש עם סיבי פחמן. מחיר הטרנזיט קאסטום MS-RT עומד על החל מ-33 אלף פאונד (163 אלף שקל).