אם ראיתם את ב.מ.וו M2 קומפטישן (Competition, תחרות) ואמרתם לעצמכם - זה נראה רגוע מדי בשבילי - אז הנה הפתרון. ב.מ.וו חושפת אביזרי שדרוג מבית "M Performance" למכונית הספורט הקומפקטית, והם כוללים לא רק שיפור ליכולת הדינמית - אלא גם לעיצוב.

כמה יותר זה מדי? ערכת שיפורים מוחצנת לב.מ.וו M2


הקומפטישן, נזכיר, היא גרסת העל של משפחת הסדרה 2. היא מצוידת במנוע השישה צילינדרים בטור של ה-M4 (ו-M3), עם נפח של 3.0 ליטר, צמד מגדשי טורבו והספק מרבי של 410 כ"ס - 40 יותר מ-M2 רגילה. כל הטוב הזה מאפשר לה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות עם תיבת מצמד כפול (4.4 עם ידנית) ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש (280 עם "חבילת הנהג של M").

אז מה אפשר לשפר? קודם כל, חטיבת M מציעה כאן מתלי קויל-אובר מתכווננים חדשים - 12 מצבים לדחיסת הבולם ו-10 לכוח חוזר. המתלים הללו מאפשרים יכולת דינמית עדיפה עם פחות זוויות גלגול, במיוחד בנהיגה ספורטיבית מאומצת - למשל במסלול.

כמה יותר זה מדי? ערכת שיפורים מוחצנת לב.מ.וו M2


גם כושר הבלימה שופר - עם בלמים גדולים יותר בעלי שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור. לא פחות חשוב, חישוקים קלים יותר ב-3.2 ק"ג (עדיין "19) ישפרו את המשקל הבלתי מוקפץ ואיתו את תגובות המכונית (ההיגוי בפרט). הם מוצעים רק בשחור או זהב.

כמה יותר זה מדי? ערכת שיפורים מוחצנת לב.מ.וו M2


מה שמחזיר אותנו לעניין העיצוב. לצד השינויים המכניים, ב.מ.וו תציע כהרגלה גם תוספות עיצוב שונות ומשונות - החל ממדבקות M ענקיות, דרך מסיטי רוח וכנפיים (מסיבי פחמן לחסכון במשקל). אמנם לחלק מאלו יש תועלת לאווירודנמיות, אבל הם לא בדיוק מוסיפים עידון לעיצוב.

כמה יותר זה מדי? ערכת שיפורים מוחצנת לב.מ.וו M2


מלבד אלו, יש כמה דברים שדווקא מוסיפים לא מעט, או יותר נכון מורידים משקל: מכסה מנוע מסיבי פחמן (קל בתשעה ק"ג מהרגיל ולראשונה עם חופת-כוח בולטת), גג (חמישה) ודלת אחורית (שישה ק"ג). מערכת הפליטה, שתוכננה מחדש גם לטובת צליל ספורטיבי יותר, כוללת חלקים מסיבי פחמן וטיטניום וקלה לכן מהמערכת הרגילה בשמונה ק"ג.

כמה יותר זה מדי? ערכת שיפורים מוחצנת לב.מ.וו M2


מחירי השיפורים השונים לא פורסמו. הם יהיו זמינים להזמנה מיוחדת באמצעות סוכנויות ב.מ.וו.