מכונית הספורט ההיברידית הונדה NSX, שמציעה מנוע בנזין ושלושה מנועים חשמליים, נחתה בישראל. המכונית, שהוצגה בחו"ל עוד בתחילת 2015, הגיעה אלינו לכבוד פתיחת אולם תצוגה חדש של חברת מאיר, יבואנית וולוו והונדה, בהמשך השבוע בהרצליה.

הונדה NSX הגיעה לישראל - כמעט


ה-NSX ה"ישראלית", בצבע לבן, תוצג באולם החדש כמקדמת תדמית, כך נמסר ל"אוטו" מחברת מאיר. ביבואנית מסבירים כי מדובר באב-טיפוס שאינו מיועד לכביש, וכי לא בוצעה תקינה ל-NSX בישראל - ובמילים אחרות לפחות כרגע, אין כוונה להתחיל ולשווק אותה באופן סדיר.

עם זאת, ביבואנית לא סותמים על כך את הגולל - ומציינים כי אם יזהו ביקוש בעקבות התצוגה, ישקלו גם לבצע תקינה ולשווקה בישראל. יש לציין כי חלק נכבד ממתחרותיה משווק כאן, כולל מכוניות יקרות משמעותית של פורשה ופרארי.

הונדה NSX הגיעה לישראל - כמעט


הונדה NSX, למי שלא מכיר, היא דור שני למכונית הספורט של המותג היפני. הפעם היא מצוידת בהנעת כלאיים מתקדמת, עם שלושה מנועים חשמליים (אחד עם 48 כ"ס ושניים עם 37 כ"ס כל אחד), מנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 3.5 ליטר, תיבת תשעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה.

הונדה NSX הגיעה לישראל - כמעט


למכונית הספורט הספק מרבי של 581 כ"ס ומומנט מרבי של 65.8 קג"מ, מספיק בשביל ביצועים מרשימים: 2.9 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 308 קמ"ש. למרות זאת, תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 10 ק"מ לליטר מכובדים. מערכת הכלאיים של ה-NSX לא כוללת אפשרות לטעינה ממקור חיצוני.