שלוש שנים בדיוק אחרי שחשפה את ה-A4 הנוכחית לראשונה, אודי מרעננת את המשפחתית הגדולה, שמתחרה בב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C-קלאס. העדכון קל מאוד, אפילו במונחי אודי, וכולל בשלב זה רק עדכונים קלילים לעיצוב.

אז מה יש לנו כאן? בעיקר פגושים חדשים, כולל צורה שונה לבתי פנסי הערפל. כן יוצעו חישוקים קלים בעיצוב חדש, ובמידה של בין "16 עד "19. גווני מרכב חדשים ועדכונים קוסמטיים קלילים נוספים, משלימים את העדכון.

בהשראת גרסת RS4 הספורטיבית, אודי תציע גרסת S-ליין (Line) חדשה בשם "קומפטישן" (Competition, תחרות). זו מבוססת על ה-S-ליין הקיימת אך מוסיפה כמה נגיעות עיצוב נוספות, בהן חישוקי "19 עם חמישה חישורים שחורים (סדאן) או במבנה צלעות באפור-מט (סטיישן). דגם הקומפטישן הוא שנבחר על-ידי אודי להשקת הסדאן, ומופיע לכן בכל התמונות בכתבה (הרכב הכחול).

אודי A4 עברה מתיחת פנים קלה


מתיחת הפנים לא כוללת בשלב זה עדכון כלשהו למפרט הטכני, או לרשימת האבזור. בישראל אודי A4 משווקת במחיר התחלתי של 236,000 שקל ובשלוש גרסאות עיקריות: 1.4 ליטר טורבו עם הנעה קדמית (150 כ"ס), 2.0 ליטר טורבו עם הנעה קדמית (190 כ"ס) ובגרסת הנעה כפולה, לה מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 252 כ"ס.

אודי A4 עברה מתיחת פנים קלה


בשלב זה לא ידוע על שינוי למפרט בישראל עם מתיחת הפנים. זו צפויה אצלנו לקראת סוף 2018, עם מסירות בתחילת 2019.