סיאט ישראל הכריזה על 'אקסלנס', רמת גימור חדשה של סיאט איביזה, מכונית הסופרמיני של המותג הספרדי. מחירה של איביזה 'אקסלנס', עם מנוע 1.0 ליטר ותיבה דו-מצמדית, הוא 91,000 שקלים – זהה למחיר הדגם ברמת הגימור 'רפרנס', הבסיסית בהיצע הגרסה הדו-מצמדית של הדגם.
 
קנייה מקוונת, יותר שווה
סיאט איביזה 2018 ברמת הגימור 'אקסלנס' תוצע למכירה רק דרך אתר ייעודי שהוקם לצורך זה, ומחירה, כך היבואן, אחיד; אין הנחות. בתהליך הרכישה הלקוח יבחר צבע חיצוני – כל צבע פרט ללבן הוא תוספת בתשלום – גוון לריפוד ותוספות אבזור בתשלום, ישלם בכרטיס אשראי ויבחר את נקודת המסירה.
 
בדיקה של מפרט האבזור ב'אקסלנס' מגלה כי היא עשירה בהרבה מ'רפרנס' הזהה לה במחיר, ומבחינות רבות נמצאת בין 'סטייל' ל-'FR' היקרות משמעותית, שמחירן 99,000 שקלים ו-110,000 שקלים בהתאמה.

סיאט איביזה 'אקסלנס' – רק ברשת

 
ל'אקסלנס' פריטי אבזור המוצעים ב'סטייל' כמו חישוקים קלים "15, בקרת שיוט אדפטיבית, המולטימדיה החדשה עם צג "8, ציפוי עור להגה, בלם חנייה חשמלי ובורר ההילוכים, וכמו ב-'FR' יש לה תאורת לד ליום ומפתח חכם.
 
בתי המראות אינן בצבע המרכב (כמו ב'סטייל') אלא באפור, אך ידיות הדלתות הן בצבע המרכב (ב'רפרנס' הן לא), התקרה שחורה ובמפתני הדלתות כיתובי 'אקסלנס'.