פרארי וסבסטיאן פטל ניצחו בגרנד פרי הבריטי שהיה דרמטי ביותר ורב אירועים. למקום השני הגיע אלוף העולם לואיס המילטון ממרצדס שמוקם ראשון, והדרדר למקום האחרון בעקבות תאונה שאירעה בזינוק עם קימי ראיקונן בפרארי, שסיים שלישי.
 
המילטון הבריטי הגיע למגרש הבית שלו נחוש לנצח בפני הקהל הרב שהגיע. הוא הצליח, אחרי קרב מותח, להשיג את הקפת הדירוג המהירה כשהוא מקדים במעט את פטל, ומרצדס נראתה מצוין.
 
אבל הזינוק היה שייך לפרארי. פטל פתח באופן נהדר ועקף את המילטון, וראיקונן שהתקדם במהירות מהמקום השלישי פגע בהמילטון מאחור כאשר ניסה לעבור אותו; בסיום הודה הנהג הפיני שזו הייתה טעות שלו. המרצדס החליקה אל מחוץ למסלול ועד שחזרה המילטון כבר היה אחרון. מכאן התחיל מרדף של המילטון בעוד פטל שולט בבטחה במירוץ ומקדים את ואטרי בוטס.
 
למרות שבתחילה נראה שהמכונית של הנהג הבריטי נפגעה, הוא לא לקח שבויים וכבר בהקפה ה-18 הגיע למקום הרביעי. עם סיום סבב החלפות הצמיגים של כל הנהגים המובילים הוא היה במקום החמישי. אבל אז הגיעה התאונה של מרקוס אריקסון במכונית של סאובר וזו גררה יציאת מכונית קוצבת. פרארי ורד בול הימרו על החלפת צמיגים בעוד מרצדס העדיפה להשאיר את המכוניות שלה בחוץ, בעיקר בגלל שהמילטון החליף צמיגים מאוחר יותר מהיתר.
 
פורמולה 1, בריטניה 2018 - פטל מנצח בסילברסטון


כך נוצר סדר חדש בו בוטס מוביל לפני פטל והמילטון, ולכאורה נראה שהמהלך של פרארי ישתלם מיד בהזנקה מחדש. אלא שתאונה בהזנקה מחדש הוציאה שוב מכונית קוצבת, וכך קרה שההזנקה מחדש אירעה בהקפה ה-42, רק עשר הקפות לסיום. פטל על צמיגים חדשים יותר הסתער על בוטס והצליח לעבור אותו שש הקפות לסיום, כאשר גם המילטון מטפס ועולה למקום השני. ראיקונן, שנענש על המגע עם המילטון בעצירה של 10 שניות ברחבת הטיפולים, המשיך אף הוא להתקדם, ואחרי שעבר את מקס וורסטפן (שפרש קצת אחרי כן) עקף את בוטס כדי להביא מקום שלישי לפרארי. דניאל ריקרדו ברד בול ניסה לעקוף את בוטס, שעל צמיגים שחוקים ביותר איבד יכולת, אך לא הצליח ונאלץ להסתפק במקום החמישי.
 
עם סיום המירוץ, הגדיל פטל את יתרונו בפסגה לשמונה נקודות, ואילו פרארי מקדימה את מרצדס בעשר נקודות. המילטון המאוכזב הבטיח להמוני הבריטים שהגיעו לאירוע שהוא לא יוותר על התואר.
 
המירוץ הבא, הגרנד פרי הגרמני שייערך בהוקנהים בעוד שבועיים (22.7.18), יציין את כניסת הסבב למחצית השנייה שלו העונה.

פורמולה 1, בריטניה 2018 - פטל מנצח בסילברסטון

 
גרנד פרי בריטניה, סילברסטון, 8.7.18
1. סבסטיאן פטל – פרארי
2. לואיס המילטון – מרצדס
3. קימי ראיקונן – פרארי
4. ואטרי בוטס – מרצדס
5. דניאל ריקרדו – רד בול
6. ניקו הולקנברג – רנו
7. אסטבן אוקון – פורס אינדיה
8. פרננדו אלונסו – מקלארן
9. קוין מגנוסן – האס
10. פיר גאסלי – טורו רוסו
 
אליפות העולם לנהגים לאחר 10 מירוצים (מתוך 21 מירוצים)
1. סבסטיאן פטל – 171 נק'
2. לואיס המילטון – 163 נק'
3. קימי ראיקונן – 116 נק'
4. דניאל ריקרדו – 106 נק'
5. ואטרי בוטס – 104 נק'
 
פורמולה 1, בריטניה 2018 - פטל מנצח בסילברסטון


אליפות העולם ליצרנים לאחר 10 מירוצים (מתוך 21 מירוצים)
1. פרארי – 287 נק'
2. מרצדס – 267 נק'
3. רד בול – 199 נק'
4. רנו – 70 נק'
5. האס – 51 נק'