דאצ'יה ישראל מרחיבה את היצע רכבי הפנאי שלה, כפי שדיווחנו לפני מספר חודשים. זמן קצר לאחר השקת הדאסטר החדש, משיק היבואן גרסת סטפווי עבור דאצ'יה לוגאן MCV (סטיישן), שהוצגה לראשונה בתערוכת ז'נבה 2017. וכך, יחד עם גרסת סטפווי לסנדרו ודגם הפנאי דאסטר, מעשיר המותג העממי של קבוצת רנו את המבחר שלו בתחום זה, שהופך משמעותי יותר ויותר בשוק הרכב הישראלי.
 
1591307


נעים להכיר
ה-MCV היא גרסת סטיישן ללוגאן – משפחתית קטנה שהוצגה ב-2004. בסיס הגלגלים שלה עומד על 263 ס"מ, אורכה 453 ס"מ, נפח תא המטען 573 ליטרים (עד 1518 ליטרים עם מושבים מושטחים). ביחס ל-MCV הרגילה, מרווח הגחון בסטפווי גדול ב-4.6 ס"מ, לנתון נאה של 17.4 ס"מ.
 
כמו סנדרו סטפווי, גם MCV סטפווי מאופרת בקוסמטיקת פנאי מקובלת, וזו כוללת דמויי-מיגון מסיביים מלפנים ומאחור, פגושים שונים וחגורת פלסטיק שחורה שמקיפה את המכונית. חישוקי "16 מפלדה בעיצוב מיוחד מוסיפים אף הם להופעה.  

1591314

 
גרסת סטפווי של דאצ'יה לוגאן MCV מוצעת עם מנוע טורבו-בנזין 3 צילינדרים בנפח 0.9 ליטר שמייצר 90 כ"ס, וזה משודך לתיבה רובוטית חד-מצמדית עם 5 הילוכים. זמן ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 11.1 שנית והמהירות המרבית היא 170 קמ"ש. באבזור הנוחות מערכת שמע מקורית עם בלוטות' ובקרת שיוט. בתחום הבטיחות יצוינו 4 כריות אוויר בלבד, ומחסור מוחלט במערכות בטיחות מתקדמות כל שהן; הדגם נבחן לאחרונה במבחני יורו NCAP ב-2005.
 
כרגיל בדאצ'יה המחיר הוא קלף חזק, ולוגאן MCV סטפווי מוצעת ב-83,000 שקלים – מחיר נמוך לרכב פנאי במידות כאלה. ל-MCV סטפווי אחריות של 3 שנים או 100,000 ק"מ.