ארבעה חודשים בלבד אחרי שהפכה מסדנת עיצוב ליצרנית רכב עצמאית, פינינפארינה (Pininfarina) צפויה להציג בחודש הבא את המכונית הראשונה שלה. בכך היא תחדול להיות מי שרק מעצבת עבור יצרניות אחרות, ותצטרף אליהן כמי שגם מוכרת מכוניות לעשירים ביותר.

בשבוע הרכב של מונטריי, שייערך בקליפורניה ב-23-17 באוגוסט וכולל אירועי קלאסיות ומכוניות על, פינינפארינה תציג מכונית על חשמלית ואקסקלוסיבית במיוחד. היא מכונה בינתיים בשם הקוד "PF0", וביצרנית צופים שתג המחיר שלה יעמוד על 2.5-2.0 מיליון דולר - כלומר בין 16 ל-21 מיליון שקל כולל מסים. לשם השוואה, מחיר למבורגיני אבנטדור עומד על החל מכ-400 אלף דולר, בעוד מחיר בוגאטי שירון מתחיל מ-2.8 מיליון דולר.

מפרט טכני ותמונות של המכונית לא פורסמו, ונשמרים בינתיים לאירוע שייערך באוגוסט. פינינפארינה נרכשה בשנת 2013 על-ידי יצרנית הרכב ההודית מהינדרה, שמחזיקה גם בשליטה ביצרנית רכבי הפנאי סאנגיונג ובמותגי האופנועים של פיג'ו ו-B.S.A.

בסדנה האיטלקית, שמטה הניהול שלה ממוקם כיום בגרמניה, הודיעו על הקמת מותג רכב עצמאי באפריל האחרון, וזה יציע מלבד מכונית העל גם רכבי פנאי ומכוניות נוספות.