צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, הכריזה על עדכון מבחר הגרסאות והמחירים של דגם הפנאי הקומפקטי קארוק ושל דגם הפנאי הבינוני קודיאק.

1598482


קארוק – הוזלה, דיזל מוזל
סקודה קארוק, בגרסתו הבסיסית, יוצע מעתה ב-136,000 שקל, 4000 שקל פחות מאשר עד כה. המחיר, לגרסת 1.0 ל' טורבו אוטומטית, הוא לרמת הגימור 'אמבישן' באבזור מופחת – ללא מוטות גג והחישוקים הקלים ("16) המקוריים; חישוקים כאלה יורכבו בארץ.

יודגש כי שינוי המפרט רלוונטי רק למפרט 'אמבישן' בגרסת 1.0 ל' טורבו אוטומטית; קארוק 'אמבישן' בכל שאר הגרסאות (1.0 ל' טורבו ידנית/1.5 ל' טורבו/1.6 ל' דיזל – פרטים בהמשך) ימשיך להיות מוצע עם חישוקים מקוריים ומוטות גג.

קארוק יוצע גם בגרסת דיזל חדשה – עם מנוע 1.6 ליטר עם 115 כ"ס, תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים והנעה קדמית. צריכת הדלק הממוצעת, 23.8 ק"מ/ל', טובה ב-19% ביחס ל-1.0 ל' טורבו בהספק דומה. מחיר גרסת הדיזל הזו ברמת גימור 'אמבישן' הוא 140,000 שקל, או 150,000 שקל לרמת הגימור 'סטייל'; מחירים דומים מאוד לאלו של גרסת 1.0 ל' טורבו (136,000 ו-150,000 שקלים בהתאמה). מחיר גרסת 1.5 ל' טורבו נותר כשהיה (החל מ-150,000 שקל).

1598486


בנוסף, מחיר גרסת הדיזל הבכירה – 2.0 ליטר, 150 כ"ס, 4x4 – הופחת ב-10,000 שקל, ל-175,000 שקל (רמת גימור 'סטייל', ללא שינויים באבזור), כך שזו עדיין הגרסה היקרה ביותר בהיצע. מחיר חבילת 'אקסקלוסיב' תייקר ב-25,000 שקל, כפי שהיה עד היום. 

קודיאק – הפחתת מחירים
הפחתות מחיר הוכרזו גם עבור גרסאות הדיזל של סקודה קודיאק, ללא שינויים באבזור. ההוזלה הגדולה – 23,000 שקלים לקודיאק 2.0 ליטר דיזל (150 כ"ס), הנעה קדמית, ברמת גימור 'אמבישן' – כעת ב-180,000 שקל במקום 203,000 (כל המחירים – עבור קודיאק עם 7 מקומות). ההוזלה תאפשר להציע את הדגם במחיר נגיש כבעבר; מלאי הגרסה הבסיסית (1.4 ל' טורבו, 'אמבישן', הנעה קדמית – 183,000 שקלים) אזל, וזו צפויה רק בסוף 2018.

גרסת הדיזל הבכירה, 2.0 ליטר עם 190 כ"ס, 4x4, ברמת גימור 'סטייל', מוצעת כעת ב-232,000 שקל במקום 242,000 – כך שכעת מחירה זהה לזה של גרסת הבנזין החזקה* (2.0 ל' טורבו עם 190 כ"ס, 4x4, 'סטייל'). מחיר חבילת 'אקסקלוסיב' לקודיאק יישאר ללא שינוי, 16,000 שקל.

*עדכון – מחיר קודיאק 2.0 ל' טורבו נותר 232,000 שקל, ולא 215,000 כפי שפורסם במקור.

1598485