יצרנית מכוניות הספורט מקלארן חשפה את התוכנית הרב-שנתית שלה, "טראק25" (Track, מסלול), במסגרתה תרחיב באופן דרמטי את מגוון הדגמים ותשנה את אופיים. 

החדשות הטובות תחילה: מקלארן לא תייצר רכבי פנאי או מכוניות סדאן רק למטרת רווח, ותתמקד במכוניות ספורט עם מנוע מרכזי ופנייה ברורה לחובבי נהיגה. החדשות הפחות טובות (אולי) - כל דגמי מקלארן יעברו להנעת כלאיים עד לשנת 2025, ובכך היצרנית תתמודד עם תקני זיהום הולכים ומחמירים מבלי לוותר על מנוע הבנזין.

התוכנית החדשה, שמתייחסת לשבע השנים הבאות, כוללת חשיפת לא פחות מ-18 גרסאות ודגמים חדשים, בהם גם מחליפה למכונית על מקלארן P1. ביצרנית גם רוצים להגדיל את נפח הייצור השנתי ב-75% ל-6,000 יחידות בשנה, עדיין אקסקלוסיבי מאוד אך גם נפח מרשים למותג שחוגג רק 15 שנות קיום (בתחום רכבי כביש).

מקלארן מציגה: הרבה יותר דגמים, כולם היברידיים


עוד במסגרת התוכנית: מקלארן מציע שירותים נילווים מתקדמים, בהם כושר טעינה מהירה באמצעות עמדות יעודיות (בדומה ל"סופרצ'ארג'ר" של טסלה), עדכוני תוכנה מרחוק, הגנת סייבר משופרת למכוניות ושירותי איתור מתקדמים.

מקלארן מציגה: הרבה יותר דגמים, כולם היברידיים


בתחום ההפצה, ביצרנית מעוניינים להרחיב את מספר הסוכנויות בעולם מ-86 כיום לכ-100 עד 2025. אבל רגע לפני שאתם מתרגשים, ההתרחבות הזו מיועדת לקרות בעיקר ברוסיה, הודו ובמרכז ומזרח אירופה. תוכניות לשיווק סדיר של מקלארן בישראל - שכמה מכוניות שלה כבר הגיעו אלינו בייבוא אישי - בינתיים אין באופק.