סקודה חשפה גרסה חדשה של הקארוק, רכב הפנאי הקומפקטי שמתחרה בקיה ספורטאז' ופיג'ו 3008. הגרסה החדשה מכונה "סקאוט" (Scout, גשש), והיא פונה למי שרוצה עיצוב שטח מעט קשוח יותר.

עיקר השינוי מבחוץ הוא בדמוי-מיגון-גחון קדמי ואחורי וחיפויים על בתי הגלגלים, לטובת הרושם המתאים. קישוטי צד לתחתית המרכב וחישוקי "18 מדגם "בראגה" או "19 מדגם "קרייטר" (בתמונות), משלימים את המראה. במילים אחרות, הסקאוט היא יותר מכל גרסת קצה מהודרת, למי שרוצה את הקארוק ה"הכי".

סקודה קארוק קורץ לשטח בגרסת


לזכותו נציין כי ניתן להזמין את הסקאוט רק בדגמי ההנעה הכפולה. מבחר המנועים כולל יחידת טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) ותיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית (שילוב המוצע גם בישראל), לצד שני מנועי דיזל בנפח 2.0 ליטר. הבסיסי עם 150 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. הבכיר עם 190 כ"ס ותיבה רובוטית בלבד.

סקודה קארוק קורץ לשטח בגרסת


מלבד זאת, הסקאוט מציע גם לוח מחוונים דיגיטלי, מצב נהיגת שטח (כיול שונה לבקרת היציבות), ואת מירב האבזור האופציונלי שקיים במפרט הקארוק. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי עדיין לא התקבלה החלטה אם לשווק את הסקאוט בישראל.