אופל חשפה גרסה חדשה של האינסיגניה, המשפחתית הגדולה שמתחרה בסקודה סופרב ומאזדה 6 גם בישראל. מדובר בגרסת ביניים, שממוצבת בין דגמי ה-1.5 ו-2.0 ליטר המשווקים בישראל, ומציעה מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר. 

יחידת הכוח החדשה מפיקה 200 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ כבר ב-1,650 סל"ד. המומנט המכובד נשמר עד ל-4,500 סל"ד, והמנוע החדש מוצע בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שישה הילוכים אוטומטית. בשני המקרים הוא מאיץ את האינסיגניה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.7 שניות ולמהירות מרבית של 235 קמ"ש.

אופל אינסיגניה מקבלת גרסת טורבו חדשה


הגרסה הידנית - שלבטח לא רלוונטית לישראל - מוצעת עם מתלים פאסיביים, בעוד האוטומטית עם מתלים אדפטיביים כאבזור תקני. אופל גם מנצלת את ההזדמנות ומוסיפה מערכת מולטימדיה משודרגת, עם מסך "8 וקישוריות משופרת לטלפונים חכמים. כן יוצעו, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית ותצוגת מידע עילית לנהג.

אופל אינסיגניה מקבלת גרסת טורבו חדשה


שיווק אופל אינסיגניה בגרסה החדשה יחל בגרמניה בספטמבר הקרוב, במחיר התחלתי של 35,195 יורו לגרסה הידנית (כ-150,500 שקל). מחברת שלמה, יבואנית אופל, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי נכון לעתה אין תוכנית לשווקה בישראל. אצלנו האינסיגניה מוצעת בגרסאות 1.5 ליטר (165 כ"ס) במחיר התחלתי של 170,000 שקל, ובגרסת 2.0 ליטר (265 כ"ס) שמחירה החל מ-250,000 שקל.