זה כבר הפך למסורת. בסתיו הקרוב (29-20 באוקטובר), תתקיים בתיאטרון הבימה בתל-אביב ועידת ראש הממשלה השישית לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה. מדובר בשיתוף פעולה בין התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים, משרד המדע וקרן היסוד, אשר מבליטה את המיזמים המקומיים בישראל, ומדגישה שארצנו היא מוקד חשוב של עשייה בתחום.
 
ההרשמה לכנס נפתחת בימים אלה וישתתפו בו מאות מפתחים, אנשי מיזמים, ממשל, ובכירים מתעשיית הרכב. אלה ייקחו חלק בהרצאות ומפגשי פאנל שונים, כאשר הנושאים העיקריים קשורים לתחבורה חכמה והתפתחות המכונית האוטונומית.
 
"הוועידה השישית של ראש הממשלה בנושא תחבורה חכמה תתמקד השנה בכל הקשור להטמעה של טכנולוגיה ורעיונות חדשניים. עברנו את שלב 'דיבורי החזון' וכעת אנו מציגים את המקום המוביל של ישראל בכל הקשור לחדשנות ומדיניות הטמעה", כך על-פי ד"ר ענת בונשטיין, ראש מנהלת תחליפי דלקים ותחבורה חכמה. "הוועידה לא רק תציג את הסטטוס העכשווי בעולם התחבורה החכמה, אלא לא פחות גם תעסוק בעתיד הקרוב בכל התחומים". 
 
כמו בפעמים קודמות, לוועידה תגיע רשימה ארוכה של בכירים מתעשיית הרכב ומתחום האנרגיה בעולם. בין השמות החשובים שכבר הבטיחו את הגעתם, ניתן למנות את סטפנו דומיניקלי, יו"ר למבורגיני (שבעבר ניהל  את קבוצת הפורמולה 1  של פרארי), פיליפ ואן-האגן, חבר מועצת המנהלים של פורשה, מייקל טארייד, מנכ"ל הרץ העולמית ועוד רבים.
 
כרגיל בזמן הוועידה, תתקיים ברחבת הבימה תערוכת מיזמים בתחום התחבורה החכמה של קהילת אקומושן. במהלך הכנס יוצגו הזוכים בפרס ראש הממשלה לחדשנות בשימוש בתחליפי נפט, על שם אריק ושילה סמסון.