סמל"ת, יבואנית קרייזלר, הכריזה על התחלת שיווק של פאסיפיקה – מיניוואן שהוצג לפני כשנתיים וחצי (ינואר 2016). מדובר בדגם שהחליף שני דגמים – את המיניוואן גרנד וויאג'ר (ששווק גם בישראל) ואת הקרוסאובר פאסיפיקה (שלא הוצע בישראל). 

קרייזלר פאסיפיקה בישראל – מ-290,000 שקלים


למרות שמידותיו של פאסיפיקה דומות לאלו של גרנד וויאג'ר, מדובר בדגם חדש לחלוטין. עם בסיס גלגלים של 309 ס"מ ואורך כללי של 517.5 ס"מ, מדובר במיניוואן הגדול ביותר בישראל כיום. המפרט התקני כולל 7 מקומות ישיבה עם סידור במבנה של 2+2+3, אולם קיימת אפשרות גם ל-8 מקומות ישיבה (במבנה של 2+3+3).

המנוע הוא אותו אחד ששירת את גרנד וויאג'ר בשנותיו האחרונות – בנזין V6 בנפח 3.6 ליטר עם 280 כ"ס; עם זאת, הפעם מחובר המנוע לתיבה עם תשעה הילוכים במקום שישה. נתוני ביצועים טרם פורסמו, אולם צריכת הדלק הממוצעת היא 9.3 ק"מ/ל'. בחו"ל מוצעת גם גרסה היברידית נטענת-רשת, וזו צפויה להיות מוצעת בישראל באמצע 2019.

קרייזלר פאסיפיקה בישראל – מ-290,000 שקלים


פאסיפיקה יוצע בישראל בשתי רמות גימור – 'טורינג L' ו'לימיטד'. מפרט הבטיחות התקני דל וכולל ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית; מכיוון שמפרט זה אינו תואם את תקנות התעבורה, יש צורך בהתקנה מקומית של מערכת התרעה. ב'לימיטד' המפרט כולל גם בלימת חירום אוטונומית, התרעה על אי-שמירת מרחק, התרעת סטייה מנתיב ותיקון, בקרת שיוט אדפטיבית, תצוגה היקפית ('מעוף ציפור') 360 מעלות וחיישני חנייה היקפיים – ואין צורך במערכת התרעה מקומית.

מפרט האבזור התקני כולל, בין השאר, חישוקי "17, דלתות צד חשמליות, דלת תא מטען חשמלית, כניסה והנעה ללא מפתח (כולל אפשרות הנעה מרחוק), ריפודי עור, מושב נהג עם כוונון חשמלי, בקרת אקלים תלת אזורית עם יציאות לשורות האחוריות, וילונות לשורות המושבים האחוריות, מסך מגע "7, לוח מחוונים עם מסך "3.5 ומערכת שמע עם 6 רמקולים; יצוינו חוסרי אבזור תמוהים כדוגמת חיישני גשם ומראה מרכזית מתכהה. 

קרייזלר פאסיפיקה בישראל – מ-290,000 שקלים


ב'לימיטד' כולל המפרט – בנוסף לחיישני הגשם והמראה המרכזית המתכהה – גם חישוקי "18, גג זכוכית פנוראמי,  קיפול חשמלי למראות הצד, כוונון חשמלי גם למושב הנוסע, מושב נהג עם זיכרונות, אוורור למושבים הקדמיים, מסך מגע "8.4, לוח מחוונים עם מסך "7, מערכת שמע משודרגת של 'אלפין' עם 13 רמקולים ויציאות USB ליושבי השורות האחוריות.

מחירי קרייזלר פאסיפיקה מתחילים ב-290,000 שקלים לרמת גימור 'טורינג L' ומ-350,000 שקלים לרמת גימור 'לימיטד'. עבור 8 מושבים תידרש תוספת תשלום של 5000 שקלים.

קרייזלר פאסיפיקה בישראל – מ-290,000 שקלים