סדנת השיפורים האמריקאית שלבי (Shelby), מהידועות והאהובות בעולם בכל הנוגע לדגם המוסטנג של פורד, חשפה את דגמי 2019. על בסיס מתיחת הפנים האחרונה שעברה המוסטנג, דגמי שלבי GT יציע עיצוב מחודש, יותר כוח ושורה ארוכה של שיפורים נוספים.

כיאה לסדנה שזוכה לתמיכה נרחבת של פורד - ושדגמיה אף הפכו עם השנים לחלק מסדרת הדגמים הרשמית - שלבי תציע את ערכות השיפורים החדשות כבר באולם התצוגה של פורד. כן, תוכלו ללכת ולהזמין פורד מוסטנג חדשה, ולקבל אותה עם השיפורים מותקנים ישר מהאולם, כולל אחריות מלאה.

דגמי שלבי GT החדשים מוצעים בשתי גרסאות עיקריות. דגם הבסיס מפיק 480 כ"ס ממנוע ה-V8 ליטר בנזין האטמוספרי של המוסטנג GT (בנפח 5.0 ליטר, 466 כ"ס במקור). אבל אנחנו בטוחים שתעדיפו את הגרסה הבכירה - עם מגדש על (הרכיב היחיד שמותקן אחרי המסירה על-ידי המוסך הרשמי) והספק מרבי של "יותר מ-700 כ"ס". נתוני ביצועים, בכל מקרה, לא פורסמו.

שלבי נותנת כוח: 700 כ


מלבד תוספת הכוח, שלבי מציעה כאן עיצוב אגרסיבי יותר, כולל מכסה מנוע חדש עם פתח קירור ענקי, חישוקי "20, צמיגים חדשים ופסי מירוץ לאורך המרכב. יש גם קפיצים, מוטות מייצבים, מערכת פליטה ושיפורים רבים נוספים, בהם אף זוויות גלגלים (קאמבר) שונות עם מפסק סרנים רחב.

שלבי נותנת כוח: 700 כ


מחיר מוסטנג שלבי GT מתחיל מ-61,345 דולר (223,500 שקל, כולל המכונית והשיפורים) לדגם הבסיס - קופה שישה הילוכים ידני ו-480 כ"ס. מחירים לדגם האוטומטי (10 הילוכים), לגרסת הקונברטיבל ולגרסה המוגדשת לא פורסמו.