זמן קצר לאחר שביצעה מהלך דומה ביפן, טויוטה מודיעה כי תפסיק את השימוש בשם "אוריס" (Auris) עבור גרסת ההאצ'בק של הקורולה. פירוש הדבר כי גם באירופה - ובישראל - דגם החמש דלתות יזכה מהדור הבא לכינוי טויוטה קורולה, ממש כמו דגם הסדאן.

המהלך החדש סותר החלטה קודמת, במסגרתה נותר השם טויוטה אוריס באירופה גם לאחר הצגת הדור החדש. זה היה בתערוכת ז'נבה, אז טויוטה חשפה תמונות ופרטים ראשונים על האוריס החדשה, שהוצגה במקביל בארה"ב תחת השם קורולה והחליפה שם את האוריס הקודמת, שכונתה סיון iM (מותג Scion של טויוטה בוטל באותו זמן).

אז אם גם אתם התבלבלתם מכל השמות הללו, כנראה שההחלטה של טויוטה עושה צדק - ביצרנית מסבירים כי החליטו לאחד, בין היתר משום שהאוריס והקורולה הבאות יעשו שימוש באותה פלטפורמת TNGA חדשה - הפלטפורמה המודולרית שמשמשת בין היתר את טויוטה C-HR ופריוס החדשה.

טויוטה קורולה האצ'בק החדשה, מפרט אוסטרלי:


שיווק טויוטה קורולה 2018 במרכב האצ'בק יחל באירופה בתחילת 2019, והיא צפויה להגיע גם אלינו בערך באותו זמן. כבעבר, היא תוצע בגרסת כלאיים וגם במרכב סטיישן, שיהיו כעת כולם תחת מטריית הקורולה. משפחת הדגמים החדשה תוצג במפרט האירופאי בתערוכת פריז באוקטובר הקרוב.

טויוטה קורולה במקום אוריס: סוף לבידול האירופי
טויוטה קורולה האצ'בק הייבריד, לאירופה

המשפחתית הקומפקטית של טויוטה היא המכונית הנמכרת ביותר שלה אי-פעם. מאז 1966 נמסרו יותר מ-45 מיליון יחידות ממנה. את השם אוריס טויוטה השיקה בשנת 2006, והוא שימש שני דורות של מי שהייתה למעשה גרסת האצ'בק של הקורולה (כונתה בעבר גם בשם "קורולה ראנקס", Runx).