סמל"ת, יבואנית ג'יפ, הכריזה על תחילת שיווק של שלוש רמות גימור חדשות לג'יפ רנגלר מהדור היוצא (JK) – כולל אחת במהדורה מוגבלת. 

רמות הגימור החדשות מוצעות רק בגרסה הארוכה, 'אנלימיטד', והתוספות הייחודיות להן באות לידי ביטוי בהופעה ובאבזור משופרים; האבזור בכולן כולל מסך מגע "6.5 מקורי, מערכת שמע של 'אלפיין' עם 9 רמקולים (הוצעה עד עתה בישראל רק בגרסת 'רוביקון') וגג בד רך, בנוסף לגג הקשיח והפריק.

ג'יפ רנגלר JK: רמות גימור חדשות


למעשה, רמות הגימור החדשות מחליפות את רמת הגימור הבסיסית 'ספורט' שהוצעה עד היום – זאת עקב גמר המלאי של הדגם ברמת גימור זו. ג'יפ רנגלר החדש – רנגלר JL, בו נהגנו לאחרונה – יוצע בישראל בתוך כחצי שנה (רבעון ראשון של 2019).

רמת הגימור הזולה ביותר כעת נקראת 'גולדן איגל', על-שם רמת גימור שהוצעה ב-CJ של סוף שנות ה-70'. רמת גימור זו מבוססת על רמת הגימור 'ספורט', והתוספות העיקריות הן גימור שונה בצבע ברונזה לחלקי מרכב מבחוץ (סבכה, חישוקים) וגג בצבע המרכב. המחיר – מ-320,000 שקלים, מחיר גבוה ב-30,000 שקלים ביחס לגרסת מרכב זו ברמת הגימור 'ספורט' שהוצעה עד היום.

ג'יפ רנגלר JK: רמות גימור חדשות


רמת גימור גבוהה יותר נקראת 'מהדורת JK', ומחירה 350,000 שקלים. רמת גימור זו מוצעת במהדורה מוגבלת – 9 יחידות בלבד בישראל, מתוך 1250 יחידות שיוצעו בעולם. מהדורה זו מבוססת על רמת הגימור 'סהרה' (שאינה מוצעת בישראל) וכוללת, בין היתר, גימור חיצוני ופנימי ייחודי (כולל כיסוי גלגל חלופי בצבע לבן), מדרגות צד וריפודי עור.

רמת הגימור הבכירה נקראת 'רוביקון Recon', וזו מבוססת על הגרסה היותר ייעודית לשטח, 'רוביקון'. כאן התוספות דומות לאלו של 'מהדורת JK', אם כי הגימור שונה (גווני אפור/שחור/אדום מבפנים ומבחוץ) ובמכסה המנוע גם פתחי אוורור עליונים. מחירה של רמת גימור זו מ-360,000 שקלים, לעומת 320,000 שקלים ל'רוביקון' רגיל.

ג'יפ רנגלר JK: רמות גימור חדשות