בחול המועד סוכות יושק לקהל הרחב פארק "מוטורסיטי" שבשדה תימן במסגרת פסטיבל מוטורי ראשון שיערך במתחם. גולת הכותרת של הפארק היא כמובן מסלול האספלט, שנכון להיום הינו הארוך ביותר בישראל עם 2.1 ק"מ להקפה.

בסוכות: פסטיבל מוטורי בשדה תימן

 
במסגרת הפסטיבל ייוצעו לקהל מגוון אטרקציות, כולל מגוון תחרויות ראווה, ביניהן תחרות בין מכוניות הפורמולה לבית חברת Griiip הישראלית (שתי מכוניות מרוץ בהן ינהגו אלו דאי וירין שטרן), מופעי ראווה של מכוניות ספורט לבית פרארי ופורשה ועוד.
 
כמו כן יערך הסבב השני בליגת פירלי קאפ ישראל (הכוללת אופנועים מחמש קטגוריות), במסגרתה המנצח ישלח להכשרת רכיבה מטעם 'פירלי' בחו"ל. בנוסף, לקהל תוצע אפשרות לעלות להקפות סביב המסלול בתור נוסעים במכוניות המרוץ של פיג'ו – 208 'רייסינג קאפ', כאשר 30 כרטיסים יוגרלו בין באי הפסטיבל.

בסוכות: פסטיבל מוטורי בשדה תימן

 
מעבר למופעים על האספלט יתקיים במתחם גם הפנינג למשפחות הכולל סימולטורים, סדנאות, מתחמי אוכל ואזורים מוצלים להשקפה על המסלול.
 
הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות, בתאריכים 25-26.9.18 ובין השעות 10:00-17:00. מחיר הכרטיסים למבוגרים עומד על 80 שקלים, ועבור ילדים (עד גיל 18) ב-42 שקלים. ניתן לרכוש כרטיסים באתר הפארק.