פורד חשפה עדכונים להיצע המסחריות שלה, הטרנזיט הגדולה והטרנזיט קאסטום הבינונית. שתיהן משווקות בישראל, ומתיחת הפנים הקלה שהן עוברות כעת, בתערוכת האנובר, צפויה להגיע גם לישראל. 

החדשות הגדולות, מלבד עדכון קוסמטי קליל לעיצוב, נמצא מתחת למכסה המנוע - שם פורד תציע לראשונה גרסת כלאיים נטענת משקע (PHEV) של הטרנזיט קאסטום. בגרסה זו המסחרית תציע טווח נסיעה של 50 ק"מ בין טעינות, ומנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר שישמש כמאריך טווח (עד 500 ק"מ). גרסה זו תגיע לאולמות התצוגה באירופה בשנה הבאה, ועדיין לא ידוע אם תוצע גם אצלנו.

עוד נמסר כי לטרנזיט קאסטום PHEV במצברי ליתיום-יון מתחת לרצפת ההטענה, כך שבפורד מבטיחים נפח הטענה זהה לגרסאות הדיזל המסורתיות. 



עוד בתערוכה, פורד ערכה הופעת בכורה לגרסת כלאיים מתונה (MHEV) של הטרנזיט הגדולה ("2 טון"). זו משלבת מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 185 כ"ס ותיבה ידנית, ומערכת חשמל 48 וולט ומצברי ליתיום-יון.

פורד חשפה טרנזיט מחושמלת בשתי גרסאות
טרנזיט קאסטום PHEV - עד 50 ק"מ בלי בנזין

בניגוד לקאסטום PHEV, כאן מערכת החשמל משמשת בעיקר לטובת כיבוי מנוע הדיזל בגלישה ומוקדם יותר לקראת עצירה, לחסכון בסולר. מצברי ה-MHEV אוגרים את אנרגיית הבלימה (בלי אפשרות לטעינה ממקור חיצוני), וזו תשמש גם לשיפור ההאצה במצבים מסוימים.

פורד חשפה טרנזיט מחושמלת בשתי גרסאות
טרנזיט "2 טון" המחודשת. גם בגרסת כלאיים מתונה

הטרנזיט MHEV תגיע לאולמות התצוגה באירופה באמצע 2019. בדומה לקאסטום, גם כאן לא ידוע בינתיים על תוכניות של חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, לשווקה בישראל.