אם רכשתם יונדאי i30 בגרסת N ספורטיבית והעיצוב נראה לכם מעט אפרורי, אז לא צריך ללכת רחוק: יונדאי הודיעה על השקת חלקי עיצוב חדשים, למראה ספורטיבי ומוחצן במיוחד. אלו ישווק בעתיד תחת השם "N Option" (אפשרות N), ובהשראת מותג הספורטיביות הצעיר של היצרנית, N.

השיפורים החדשים נחשפו כשהם מורכבים על גבי גרסת הביצועים של ה-i30, אך ייתכן שיוצעו בהמשך גם עבור דגמי i30 רגילים. בין היתר, יונדאי תציע כנף אחורית גדולה מסיבי פחמן, מכסה מנוע עם פתחי קירור בולטים (גם הוא מסיבי פחמן) ומערכת פליטה עם ארבעה פתחים.

לא מספיק? יש חישוקי "20 עם צמיגי סמי-סליקס, קישוט אדום לסבכה, מדבקות "N" ענקיות וחצאיות בולטות. ביצרנית הרכב הקוריאנית לא שוכחים את תא הנוסעים - ומציעים מושבים ספורטיביים, גלגל הגה מצופה אלקנטרה וסיבי פחמן, דוושות וידית בורר הילוכים ספורטיביות ונגיעות סיבי פחמן בקונסולה, ידיות הדלתות ופתחי האוורור.

יונדאי i30 ספורטיבית עם חלקים משופרים


החלקים החדשים הורכבו בתערוכת פריז על מכונית שנבנתה במיוחד, ומוגדרת כמכונית תצוגה - כולל גוון מט למרכב שלא מוצע ב-i30 הרגילה. עם זאת, ביצרנית מבטיחים כי החלקים עצמם יהיו זמינים לרכישה בעתיד הקרוב. מתי בדיוק? את זה כבר לא מספרים.