מערכת הנהיגה האוטונומית של קאדילק, שמכונה "סופר קרוז" (Super Cruise), עדיפה על המתחרה של טסלה, ה"אוטופיילוט" (Autopilot) - כך קובע מגזין הצרכנות "קונסיומר ריפורטס". דו"חות המגזין האמריקאי נחשבים למשפיעים ומהימנים במיוחד בקרב הצרכנים האמריקאים.

בדיקות המגזין כללו השוואת כושר הנהיגה האוטונומית של מכוניות מתוצרת טסלה, קאדילק, וולוו וניסאן. קאדילק זכתה במקום הראשון, לפני טסלה, ניסאן ו-וולוו במקום האחרון. מערכות הנהיגה האוטונומיות נבחנו בקאדילק CT6, טסלה מודל 3, וולוו XC40 ו-XC60, ניסאן ליף ואינפיניטי QX50.

על-פי הקונסיומר ריפורטס, המבחנים שפורסמו בוצעו לאחר שנים בהן המגזין עורך בדיקות של מכוניות המצוידות במערכת, מבלי לפרסם את תוצאותיהן. הסיבה לכך שהתוצאות פורסמו הפעם, נעוצה בכך ש"אנחנו בנקודת מפנה בה הן הופכות לנפוצות", כך על-פי ג'ייק פישר, מנהל בחינת המכוניות במגזין, שעורך בדיקות צרכניות למוצרים מכל תחומי החיים.

הנהג הרובוטי של קאדילק ניצח את טסלה
טסלה מודל 3. ה"אוטופיילוט" הפסיד ל"סופר קרוז"


הבדיקות, שנערכו במסלול ניסוי ובכבישים ציבוריים בקונטיקט (מדינה בצפון-מזרח ארה"ב), בחנו האם המערכות מסוגלות לבצע נהיגה אוטונומית באופן אמין ובטוח, כולל לשלוט במהירות הנסיעה ובהיגוי, והאם הן מעבירות את השליטה לנהג במקרה הצורך באופן בטוח. יש לציין כי אף אחת מהמערכות שנבחנה אינה מעל לרמה 3 - כלומר הנהג נדרש להיות עירני ולקחת פיקוד במקרים מסוימים, למשל כאשר סימוני הכביש לקויים, בכבישים עירוניים ובתרחישי קיצון.

אף אחת מהמערכות לא זכתה לדירוג מושלם: הבוחנים מצאו כי הסופר קרוז של קאדילק תפקשה היטב רק בכבישים מהירים עם הפרדה שמופו על-ידי היצרנית. האוטופיילוט של טסלה הצליחה להתמודד גם עם כבישים קטנים, סימון טוב פחות ועם יותר פיתולים, אך "פעולתה לא אחידה בתנאים הללו", כותבים בקונסיומר ריפורטס.



לעומתה, המערכת של קאדילק "ביצעה את העבודה הטובה ביותר באיזון בין יכולת טכנולוגית ופעולה בטוחה, לבין שמירה על תשומת לב הנהג", כך מסבירים הבוחנים. ציון לשבח ניתן לטסלה עבור קלות התפעול, בעוד המערכת של ניסאן שמרה על הנהג מעורב טוב יותר מזו של וולוו.

במגזין מדגישים כי בעוד המערכות הללו יכולות להקל על מלאכת הנהיגה ולהפחית עייפות של נהג אנושי, הן לא מיועדות לשמש כרכב אוטונומי מלא.