מעט יותר משנתיים לאחר שנחתה בארץ, מגיעה אלינו מתיחת הפנים של טויוטה אייגו, שנחשפה בתערוכת ז'נבה השנה. טויוטה מציגה כאן קו חזית בולט עוד יותר, בצורת X של האייגו ועם מראה יותר תלת ממדי. 

לטובת המראה המודרני הוחלפו יחידות התאורה הקדמיות ותאורת היום מודגשת יותר. מאחור שולבו ביחידות התאורה קווי לד כדי ליצור מראה בולט יותר. גם חישוקי ה-"15 חדשים. סביבת הנהג שונתה אף היא, עם ניסיון לתת למחוונים מראה יותר תלת ממדי ומודרני. מערכת המולטימדיה עודכנה עם ממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו.
 
מנוע ה-1.0 ליטר (שלושה צילינדרים) עבר מקצה שיפורים והוא חסכוני יותר ומזהם פחות, אך גם מעט חזק יותר - 72 כ"ס לעומת 69 בעבר. נתון ההאצה ל-100 קמ"ש שופר ל-15.2 שניות (15.5 קודם) והמהירות המרבית נותרה 160 קמ"ש. מערך המתלים וההיגוי כויל מחדש לטובת תחושה דינאמית מבעבר, ובטויוטה מספרים על שיפור היקפי לבידוד הרעשים במכונית. כמו בעבר, האייגו מוצעת עם בלימת חירום אוטונומית והתרעת סטייה מהנתיב.

טויוטה ​אייגו מחודשת: החל מ-70 אלף שקל


זמן קצר אחרי שהופסק שיווק הגרסה הידנית, טויוטה אייגו מוצעת גם במתיחת הפנים רק בגרסה הרובוטית, עם מצמד בודד וחמישה הילוכים. המחיר לא השתנה והיא תעלה 70 אלף שקל, או 76 אלף לגרסת גג הבד המתקפל (מעין חלון גג ענקי).