לפעמים כל מה שצריך הוא רושם ראשוני, והביצוע עצמו הוא רק בונוס. זה פחות או יותר מה שמנסה לעשות פורד פיאסטה החדשה, בגרסאות מיוחדות ומוחצנות במיוחד המבוססות על הסופרמיני הרגילה.

קוראים להן בשמות המפורשים "מהדורה אדומה" ו"מהדורה שחורה" - ובהתאם יש שילוב בין שני הגוונים הללו ביחס הפוך: האדומה מבוססת על אדום עם קישוטים שחורים, השחורה על שחור עם קישוטים אדומים.

פורד הציעה מהדורות דומות גם בפיאסטה היוצאת, ואלו אף שווקו בישראל על-ידי היבואנית המקבילה (איילון מוטורס) למשך תקופה קצרה. מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, נמסר כי הפיאסטה החדשה תושק בישראל במחצית הראשונה של 2019.

חגיגה מאדום לשחור: פורד פיאסטה בעיצוב ספורטיבי


בשלב זה לא ידוע אם גם הפעם נזכה לראות כאן את המהדורות המיוחדות בדרך זו או אחרת. הסיכויים לכך לא גדולים בערוץ הרשמי - שכן פורד הודיעה שהן יוצעו רק עם תיבה ידנית, שלא ברור אם תעשה עלייה לישראל בפיאסטה החדשה.

חגיגה מאדום לשחור: פורד פיאסטה בעיצוב ספורטיבי


מהדורות האדום והשחור מבוססות על רמת הגימור "ST-Line", שמאמצת את עיצוב ה-ST הספורטיבית וכיול מתלים ספורטיבי (ביחס לפיאסטה רגילה), אך ללא תוספת כוח. הן יוצעו בגרסת האקובוסט הבכירה (1.0 ליטר, טורבו, 140 כ"ס) ועם תיבת שישה הילוכים ידנית.

חגיגה מאדום לשחור: פורד פיאסטה בעיצוב ספורטיבי


גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.0 שניות, ומציעה תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של כ-20 ק"מ לליטר. מחיר המהדורות החדשות עומד על החל מ-22,400 יורו באירופה (כ-94 אלף שקל כולל מס מקומי), והן זמינות למכירה כעת.