בסוף השבוע האחרון נערכו שני המרוצים האחרונים לעונת 2018 של אליפות איטליה למכוניות GT, הפעם במסלול מוג'ללו. בר ברוך (21), שמשתתף בליגה מטעם קבוצת אודי הגיע אל המרוץ הראשון כשהוא במקום הרביעי בדירוג הנהגים הכללי, עם פער נקודות קטן מהמוביל – מה שהותיר לו סיכוי אמיתי להעפיל לראש הטבלה.
 
אל המרוץ הראשון (יום שבת) הוזנק שותפו למרוץ (בנאוה טרלוויאיה) מהמקום השביעי, עליו שמר עד לחילוף עם ברוך. הנהג הישראלי הצליח בהמשך לטפס עד למקום השלישי כשהוא עוקף, תוך מספר פניות ובאופן מבריק, שלוש מכוניות של קבוצת למבורגיני (ניתן לראות בסרטון).
 
המרוץ השני (יום ראשון) אופיין בתנאי מסלול קשים עם אספלט רטוב במיוחד. ברוף הוזנק מהמקום החמישי, טיפס למקום השלישי ומסר את הרכב לשותפו שהצליח לטפס עד למקום הראשון ולחצות כך את קו הסיום!


 
סיכום הנקודות של העונה הציב את הצוות של ברוך במקום השני, יחד עם נהגי קבוצת פרארי שהיו עם מספר נקודות זהה – כאשר כל הארבעה נמצאים במרחק 5 נקודות בלבד מהצוות המוביל במקום הראשון.
 
לאור הניקוד הזהה ומספר הניצחונות הזהה של מרוצים בעונה (4 לכל צוות), הוחלט להעניק את המקום השני לנהגי פרארי שסיימו יותר פעמים לאורך העונה במקום השני.
 
בכך חתם ברוך עונה ראשונה מוצלחת תחת קבוצת אודי כשהוא במקום השלישי באליפות איטליה למכוניות GT – כל הכבוד בר!