הונדה חשפה את מה שנראה כמו השילוב האולטימטיבי בין טרקטורון שטח קשוח, לבין טנדר גדול ומפנק. בתערוכת השיפורים SEMA של לאס וגאס, היצרנית היפנית מציגה רכב שטח קיצוני שמשלב בין מכלולים של טנדר כביש לבין יכולת השטח והעיצוב הקיצוני של טרקטורון.

כלי הרכב שאוחדו לרכב התצוגה הם הרידג'ליין - הטנדר לשוק האמריקאי של הונדה, והטרקטורון פיוניר 1000 המוכר של היצרנית. זה האחרון תרם בעיקר את העיצוב הקיצוני ומבנה הישיבה במרכב פתוח, בעוד הרידג'ליין תרם את מרבית המכלולים (כולל מתלים, קונסולה קדמית וכפי הנראה גם מערכת הנעה כולל מנוע ותיבת הילוכים).

לטנדר האמריקאי של הונדה מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר, עם 280 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית, בהחלט מספיק לביצועים טובים ברכב שטח ערום שכזה. הונדה לא מספקת נתוני ביצועים לרידג'ליין הסדרתי, ששוקל החל מ-1,830 ק"ג לפני שמפרקים ממנו את רוב המרכב והאבזור - כפי שבוצע ברכב התצוגה.

1605913


הונדה לא מספקת מפרט טכני של הרכב המסקרן, שהוא למעשה מעין טנדר ערום לשימוש בלעדי כמעט בנהיגת שטח. לרכב התצוגה מושבים של הונדה סיוויק טייפ R, לא פחות, אבל אל תדאגו - הם לא יינזקו מבוץ וגשם כי הריפוד הוחלף בריפודים עמידים כמו בהם נעשה שימוש בפיוניר 1000.

1605912


נכון לעתה לא ידוע על כוונה לייצר את רכב התצוגה, שאף לא קיבל שם יצירתי במיוחד ונקרא פשוט "רכב פתוח קשוח" (Rugged Open Air Vehicl). גם הרידג'ליין הרגיל, שמיוצר בדור השני מאז תחילת 2016, לא צפוי להגיע לישראל גם בעתיד הנראה לעין.