יונדאי מרחיבה את היצע גרסאות ה-N ליין, החוליה המקשרת בין דגמי מותג N הספורטיביים, לבין גרסאות יונדאי הרגילות. אחרי שחשפה גרסה כזו ל-i30 האצ'בק, כעת מגיע תורה של הפאסטבק בעלת המרכב הארוך יותר (עדיין עם חמש דלתות). הפאסטבק היא ניסיון של היצרנית הקוריאנית לשוות ל-i30 תדמית יוקרתית יותר, והיא מיועדת בעיקר לאירופה. בישראל גרסה זו לא מוצעת לפי שעה.

בדומה ל-N ליין (N Line) שנחשפה ליונדאי i30 האצ'בק, גם בפאסטבק הגרסה החדשה שואבת השראה בעיצוב מדגם ה-N המלא, שבמקרה של הפאסטבק הוצג רק לפני שבועות ספורים בתערוכת פריז. זה אומר פגושים שונים, יחידות תאורה קדמיות מושחרות, תגי "N ליין" בצדי המרכב, חישוקי "18 ופס אדום בפגוש האחורי.

בתא הנוסעים תמצאו מושבים ספורטיביים, גלגל הגה שונה, ידית בורר הילוכים חדשה וגם דוושות ממתכת, הכל למראה עשיר וספורטיבי יותר. בגרסת ה-1.4 ליטר (140 כ"ס), ה-N ליין מצוידת גם בצמיגי מישלן PS4, בלמים משודרגים, כיול מתלים ספורטיבי ועדכון לתוכנת ניהול המנוע.

יונדאי i30 עושה ספורט בכאילו


יונדאי משיקה כעת את ה-N ליין גם עם מנוע ה-1.0 ליטר (120 כ"ס), וכאן השדרוג מעבר לעיצוב צנוע יותר: הדגם אמנם מקבל את הטיפול הקוסמטי (למעט חישוקים קטנים יותר - "17), אך ללא שינויים לכיול המתלים, המנוע או לבלמים.

יונדאי i30 עושה ספורט בכאילו


שיווק גרסאות ה-N ליין החדשות יחל באירופה כבר בשבועות הקרובים. לפי שעה אין תוכנית לשיווק הגרסאות ה"ספורטיביות" בישראל, או את גרסת הפאסטבק כלל. יונדאי i30 מוצעת כיום בישראל בגרסת האצ'בק בלבד (1.4 ליטר ותיבת מצמד כפול), ובמחיר התחלתי של 130 אלף שקל.