חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, הודיעה על תחילת שיווק רכב הפנאי הגדול והיקר ביותר של המותג בישראל - פולקסווגן טוארג החדש. הדור השלישי, שהוצג בהופעת בכורה במרץ השנה בבייג'ינג, עולה בישראל החל מחצי מיליון שקל. 

בתמורה למחיר הגבוה ביותר שנדרש בעבור רכב של המותג הגרמני, תוצע גרסת טורבו-דיזל עם שישה צילינדרים (V6) ונפח של 3.0 ליטר. מנוע הטוארג בגרסה זו מפיק 286 כ"ס ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ. בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, הוא מציג תצרוכת דלק ממוצעת של 15.1 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה וביצועים נאים: 6.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 238 קמ"ש.

לרכב החדש חמישה מושבים, אורך של 488 ס"מ, רוחב של 198 ס"מ, גובה של 165 ס"מ ובסיס גלגלים של 290 ס"מ. הוא מצויד במתלי אוויר מתכווננים, שמאפשרים מרווח גחון משתנה - בין 15 ל-26 ס"מ, בהתאם לצורך (נמוך להטענת מטען ונסיעה מהירה בכביש בינעירוני, גבוה לזחילת שטח). תודות למתלים המתכווננים גם עומק הצליחה צומח (בין 50 ל-58 ס"מ) וכך גם זווית הגישה והנטישה של מכשול - 25 מעלות לשתיהן במצב הנמוך, 31 מעלות בגבוה.

פולקסווגן טוארג בישראל: חצי מיליון שקל


הטוארג החדש מושק בישראל בשלב ראשון ברמת אבזור אחת. בתמורה ל-500 אלף שקל, תקבלו מערך בטיחות עשיר הכולל בין היתר 10 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, סיוע בשמירה על נתיב, התרעת רכב בשטח מת, התרעת רכב חוצה בצומת והתרעת הירדמות נהג.



אבזור המותרות עשיר לא פחות, וכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עזר לחנייה עם מצלמות וחיישנים היקפיים, חלון גג, חישוקי "18, תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, מראה מרכזית נגד סינוור, מושבי עור חשמליים עם חימום ואיוורור ודלת אחורית חשמלית. ויש עוד: בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה עם מסך ענק ותאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל.