זה יקרה רק בעוד ימים ספורים, אבל בטויוטה מתקשים להתאפק ומפרסמים תמונת קדימון נוספת של הקורולה החדשה. גרסת הסדאן של טויוטה קורולה החדשה (שהוצגה כבר בדגמי האצ'בק וסטיישן), תופיע בהופעת בכורה עולמית בתערוכת גואנגזו בסין - לצד אירועי חשיפה קטנים יותר במדינות נוספות, בין היתר בקליפורניה, ארה"ב.

טויוטה הודיעה לאחרונה רשמית כי בכוונתה לחשוף את הקורולה סדאן החדשה השבוע. זו מכונית הסדאן הנמכרת ביותר בישראל מספר שנים, ואחת הנמכרות ביותר אצלנו בכלל. הכנסת גרסאות האוריס חזרה למשפחת הקורולה, צפויה להזריק חיים חדשים לקורולה כטוענת לכתר המכונית הנמכרת ביותר בישראל.

כמו בהודעה הקודמת, גם בזו שפורסמה כעת לא נוספו פרטים חדשים לגבי המכונית. עם זאת, כפי שסיפרנו לכם בעבר, היא תתבסס על פלטפורמת TNGA (ר"ת של "פלטפורמה גלובלית חדשה של טויוטה"), המהווה בסיס גם לטויוטה פריוס ו-C-HR וללקסוס UX.

טויוטה קורולה חדשה: עוד קדימון לקראת בכורה
טויוטה קורולה האצ'בק החדשה, מחליפת האוריס


מהתמונה החדשה, נראה שטויוטה בחרה בקו עיצוב מוחצן לחרטום, בטח ביחס לקורולה היוצאת שעיצובה השתדל מאוד לקלוע לטעם רחב ככל שאפשר - אולי אף על חשבון הייחוד. חשוב לשים לב עם זאת, כי בתמונה מופיעה הקורולה לארה"ב, שעשויה להיות שונה במידת מה מזו האירופאית (הבדל שהיה מוחשי בדור היוצא, אבל בקורולה האצ'בק החדשה קטן בהרבה).

המשפחתית החדשה צפויה להימכר בגרסאות בנזין וכלאיים. צפו לשתי גרסאות בנזין-חשמל, אחת עם מנוע 1.8 ליטר והספק מערכת כולל של 122 כ"ס, השנייה עם מנוע 2.0 ליטר והספק כולל של 180 כ"ס.

טויוטה קורולה חדשה: עוד קדימון לקראת בכורה


פרטים נוספים צפויים בתערוכת גואנגזו, שתיערך השנה לאורך ארבעה ימים החל מה-16 בנובמבר. הקורולה החדשה צפויה בישראל במהלך 2019, אם כי עדיין לא ידוע בדיוק מתי.