לואיס המילטון ומרצדס ניצחו גם בגרנד פרי האחרון בעונה שנערך אתמול (יום ראשון) והתקיים באבו דאבי, במסלול המרהיב ביאס מרינה. ניצחון זה הושג לאחר שהמילטון וקבוצתו כבר הבטיחו לעצמם את תארי האליפות לנהגים וליצרניות. היה זה ניצחונו ה-11 של המילטון השנה, ועם 408 נקודות ב-2018 קבע שיא ניקוד לעונה.
 
המילטון, שהיה המהיר בהקפות הדירוג, פתח היטב את המירוץ כאשר את המקום השני תפס ואטרי בוטס. אבל מיד אחרי הפתיחה אירעה תאונה דרמטית ומפחידה לניקו הולקנברג; מכונית הרנו שלו טיפסה על הגלגל הקדמי של המכונית של האס בה נהג רומן גרוז'אן והתהפכה לתוך קיר המגן.
 
התאונה גררה כמובן הוצאת מכונית קוצבת, ומעט אחרי ההזנקה מחדש היה זה תורה של פרארי לסבול ממזל רע, כאשר תקלה טכנית גרמה לכך שהמכונית של קימי ראיקונן נעמדה על המסלול. במסלול הוכרזה מכונית קוצבת וירטואלית, ובמרצדס ניצלו זאת כדי להכניס את המילטון להחלפת צמיגים מוקדמת. המילטון פקפק בנכונותה של החלטה כאשר יצא מאחורי צמד מכוניות רד בול, אבל הדבר השתלם בהמשך; כאשר כל היתר נכנסו להחלפות צמיגים המילטון חזר להוביל עם פער מבטיח. בין לבין קיבלנו גם גשם נדיר וקצר שלא ממש השפיע על מהלכי המירוץ.

המילטון חותם אליפות בניצחון

 
רבים תהו האם המילטון יאפשר לבוטס, שלא השיג ניצחון העונה, לעבור למקום הראשון. אבל השאלה ירדה מהפרק, כאשר בוטס התקשה להדוף מתקפות של פטל, וורסטפן וריקרדו והידרדר לאחור. הנהג השני של מרצדס נאלץ להיכנס להחלפת צמיגים שנייה, והדבר קיבע אותו במקום החמישי. פטל ניסה בשלבי הסיום לרדוף אחרי המילטון, שהצליח לשמור על הצמיגים שלו במצב סביר למרות המרחק הרב שעבר איתם בגלל ההחלפה המוקדמת, ונהג הפרארי נאלץ להסתפק במקום השני. גם ריקרדו ניסה לרדוף אחרי וורסטפן, חברו לקבוצת רד בול, אך הסתפק לבסוף במקום הרביעי. שישי סיים קרלוס סיינז ברנו לפני צ'רלס לקלרק בסאובר, סרג'יו פרז בפורס אינדיה, גרוז'אן וקוין מגנוסן שניהם במכוניות של האס.
 
מירוץ הגרנד פרי האחרון של העונה היווה גם במה לפרידה מפרננדו אלונסו, פעמיים אלוף עולם ואחד הנהגים המוערכים ביותר בסבב. בתום המירוץ ליוו את אלונסו הנרגש בהקפת הצינון המילטון ופטל.
 
גרנד פרי אבו דאבי, יאס מרינה, 25.11.18
1. לואיס המילטון – מרצדס
2. סבסטיאן פטל – פרארי
3. מקס וורסטפן – רד בול
4 . דניאל ריקרדו – רד בול
5 . ואטרי בוטס – מרצדס
6. קרלוס סיינז – רנו
7. צ'רלס לקלרק – סאובר
8. סרג'יו פרז – פורס אינדיה
9. רומן גרוז'אן – האס
10. קוין מגנוסן – האס
 
אליפות העולם לנהגים, עונת 2018 (לאחר 21 מירוצים)
1. לואיס המילטון – 408 נק'
2. סבסטיאן פטל – 320 נק'
3. קימי ראיקונן – 251 נק'
4. מקס וורסטפן – 249 נק'
5. ואטרי בוטס – 247 נק'
 
אליפות העולם ליצרניות, עונת 2018 (לאחר 21 מירוצים)
1. מרצדס – 655 נק'
2. פרארי – 571 נק'
3. רד בול – 418 נק'
4. רנו – 122  נק'
5. האס – 93 נק'