סדנת השיפורים הגרמנית בראבוס (Brabus), ששיפוריה מיובאים לישראל על-ידי חברת בוואריאן, חשפה ערכת שיפורים חדשה למרצדס A-קלאס. הדור החדש של המשפחתית הקומפקטית זוכה ליד המנוסה של בראבוס, בכל הנוגע לשיפור הביצועים, הייחוד וכמובן - העיצוב.

הערכה החדשה, שמכונה "PowerXtra B25S", מיועדת לבעלי A250 עם הנעה קדמית או כפולה. מנוע ה-2.0 ליטר של מרצדס, שביציאה מהמפעל מייצר 224 כ"ס ו-35.7 קג"מ, מפיק אחרי הטיפול של בראבוס לא פחות מ-270 כ"ס ו-43.8 קג"מ, מספיק כדי לחתוך את זמן ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש מ-6.2 ל-5.9 שניות. המהירות המרבית נותרת מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

לתוספת הכוח אחראים, בין היתר, מערכות יניקה ופליטה משודרגות (כולל פתחי מפלט בולטים כדי שכולם ידעו), כמו גם שינויים לתוכנת ניהול המנוע. בראבוס מלווה את הביצועים בשיפורים נוספים - בהם כיול מתלים שונה, חישוקי "17 עד "20 בעיצוב ייחודי ושורה של שדרוגים לעיצוב.

מרצדס A-קלאס, תכירי את בראבוס


אלו כוללים פחות או יותר כל מסיט רוח, ספויילר וכנף שאפשר לחשוב עליהם - לטובת יעילות אווירודינמית משופרת, וגם כמובן לטובת המראה הקרבי שיבדיל אתכם מ-A250 רגילה. את ערכת העיצוב ניתן להזמין רק אם ברשותכם A250 עם ערכת העיצוב AMG-Line במקור מהמפעל.

מרצדס A-קלאס, תכירי את בראבוס


בראבוס מציעה גם שדרוגי עיצוב לתא הנוסעים, שמתרכזים סביב ריפודי עור ואלקנטרה למושבים, דיפוני עור שונים בקונסולה, דוושת אלומיניום ספורטיביות, שטיחים מעוצבים ועוד. מחיר השדרוגים השונים לא פורסם, אך צפו לשלם תוספת נאה למחיר ה-A250 הרגילה (החל מ-335 אלף שקל בישראל).