מרצדס תנצל את תערוכת הטכנולוגיה CES שתתקיים בחודש הבא, כבמה לחשיפת גרסה חדשה של משפחת ה-A-קלאס. בתערוכה, שתתקיים השנה ב-12-8 בינואר, מרצדס תציג את ה-CLA החדשה - גרסת קופה ארבע דלתות (או סדאן עם גג נמוך) של ה-A-קלאס.

כן, זוהי כבר גרסת מרכב שלישית של המשפחתית הקומפקטית, אחרי ההאצ'בק והסדאן, וגם היא מיועדת להגיע לישראל במהלך 2019. כמו בדור היוצא, מרצדס תציע את ה-CLA גם בגרסת שוטינג ברייק (שילוב בין קופה לסטיישן), עם חמש דלתות. בשלב זה לא ברור אם השתיים יוצגו ב-CES, או רק הקופה ארבע דלתות. הסיכויים לראות את השוטינג ברייק בישראל נמוכים (בדור היוצא היא לא הגיעה אלינו).

מרצדס לא מפרסמת בינתיים תמונות מלאות של המכונית, למעט תמונה חשוכה אחת של הקופה ארבע דלתות. היא צפויה להציע מבנה גג נמוך במעט מזה של מרצדס A-קלאס סדאן, ועיצוב כללי מעט ספורטיבי-מהודר יותר, מה שאמור גם להצדיק פרמיית מחיר בהשוואה לדגם הסדאן הרגיל. ה-CLA וה-A-קלאס צפויות לחלוק מכוללים רבים - כולל מנועים ותיבות הילוכים, טכנולוגיות בטיחות ואבזור מותרות.

מרצדס CLA החדשה כמעט מוכנה


מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, נמסר כי ה-CLA החדשה תגיע לישראל ברבעון השני של 2019, ככל הנראה לקראת חודש יוני. כיום המשפחתית-קופה הקטנה במבחר מרצדס, מוצעת במחיר התחלתי של 247,000 שקל (CLA 180). גרסת AMG עולה החל מ-470 אלף שקל (CLA 45).