אורי להב, שכיהן בתפקיד מנכ"ל סמל"ת – המייבאת את מותגי FCA, איווקו, סובארו ושותפה באוטו איטליה, יבואנית פרארי מזראטי – הודיע על פרישתו מתפקיד זה. להב הגיע לסמל"ת ב-2009 לאחר שהיה מנהל מותג פולקסווגן בצ'מפיון והחליף את דורון ודאי.    
 
בסמל"ת טרם הודיעו מי יחליף את אורי להב כמנכ"ל הקבוצה.
 
תקופה עתירת שינויים
סמל"ת עברה שינויים רבים בתקופה בה כיהן להב בתפקיד המנכ"ל, חלקם כתוצאה ממהלכים בשוק הישראלי, אחרים כתוצאה משינויים גלובליים שנעשו בתאגיד פיאט-קריזלר שהיה ל-FCA; כידוע, מותגי FCA הם פיאט, אלפא, אבארט, ג'יפ, קרייזלר, ראם וגם מזראטי.

אורי להב, מנכ

 
ב-2013 צרפה סמל"ת תחת המטריה שלה את יפנאוטו, יבואנית סובארו. ב-2016 קלטה את מותגי קרייזלר שיובאו עד אז על-ידי מכשירי תנועה – קרייזלר עצמה, ג'יפ וגם ראם (שהיה למותג עצמאי) – לאחר שהושלם המבנה החדש של הקונצרן.
 
במסגרת חדשה זו, איחדה גם סמל"ת את פעילות אלפא רומיאו וג'יפ. בנוסף, החלה סמל"ת בתקופתו של להב בשיווק אבארט בארץ, חטיבת הספורט הקטנה, תרתי משמע, והמאוד ייחודית של פיאט, הפועלת במסגרת של מעין בוטיק. בנוסף, קלטה סמל"ת את איווקו, יצרנית המסחריות הכבדות, המשאיות והאוטובוסים, השייכת לחברה בבעלות משפחת אניילי, השולטת ב-FCA.
 
בתקופת כהונתו של להב נעשה גם ניסיון לחדש את יבוא לנצ'יה לישראל עם דגמי דלתא ואפסילון, אך ניסיון זה לא צלח בגלל החלטת היצרן להפסיק את שיווק דגמיו מחוץ לאיטליה. ב-2014 הצטרפה סמל"ת לאוטו איטליה כשותפה (25%) ל-UMI (המחזיקה 75% מהמניות); אוטו איטליה מייבאת את מזראטי (כאמור חלק מ-FCA), ואת פרארי, הנשלטת כיום על-ידי בעלי מניות של FCA.  

אורי להב, מנכ

 
דברים שלהב אמר לנו
מתחילת דרכו בסמל"ת שם להב דגש על שירות ללקוחות הפרטיים והתמקד במה שיש ליצרנים להציע ולא במה שחסר בהיצע. גישה זו הביאה כבר בהתחלה להצלחות גדולות, כמו זו שנחלה פיאט 500. בראיון שערכנו איתו באמצע 2009 אמר להב: "אמרתי לאנשים 'בואו נחשוב אחרת. בואו נחשוב מהתחלה' ומצאתי יצרן שמאוד פתוח וקשוב לשוק הישראלי. כשהגעתי אליהם הדבר הראשון שאמרו לי שם זה 'אין לנו 1.6 אוטומטי'' אז אמרתי 'בואו נתעסק במה שיש, לא במה שאין'".
 
על השינוי הגדול שעבר היבואן בשנים האחרונות, עם הצטרפות מותגי קרייזלר, אמר להב, בראיון שערכנו איתו בסוף 2016, כי המהלך הזה "הפך אותנו ליבואן גדול יותר משמעותית מבחינת היצע הדגמים. אנחנו צריכים לשחק בהמון פלחים, והדבר דורש יכולת לייצר סינרגיה מאחורי הקלעים כדי שנהיה יעילים, הרבה השקעות במערכות מידע ובהכנה למסירה. יחד עם זאת חשוב לנו לשמור על המקום של כל מותג עם שיווק עצמאי".

אורי להב, מנכ