אחרי שהשיקה את הדור החדש של ג'יפ רנגלר, סמל"ת מתחילה להתכונן לשנת 2019. בשנים הקרובות צפויים שינויים רבים בהיצע של המותגים ג'יפ ואלפא רומיאו, זאת לפי מפת הדרכים שהציגו ב-FCA בחודש יוני האחרון. ג'יפ נמצאת בתנופת השקות, כזו שבוודאי תשפיע גם על השוק המקומי, שכוללת הגדלת המבחר הקיים מ-7 ל-11 דגמים עד 2022. למבחר יצטרפו דגמים חדשים וגם גרסאות היברידיות נטענות לדגמים קיימים.
 
ברשימת הדגמים החדשים צפוי רכב פנאי קטן מג'יפ רנגייד המוכר מצד אחד וכלים גדולים מהגרנד צ'ירוקי מצד שני (כולל גרסאות עם שבעה מקומות לדגמים מוכרים). בהקשר המקומי החידושים הקרובים יותר נוגעים לג'יפ רנגייד וצ'ירוקי המחודשים שנחשפו מוקדם יותר בשנה שעברה. הדגמים יגיעו לישראל במהלך שנת 2019. בעזרת הדגמים החדשים בג'יפ מצפים להגיע למסירות של כ-1,250 כלים ב-2019 לעומת כ-1,050 כלים שנמסרו ב-2018. הגרנד ווגוניר, רכב חדש (טרם הוצג) עם שבעה מושבים, צפוי להצטרף להיצע המקומי בשנת 2020.

רנגייד, ג'ולייטה ועוד: ג'יפ ואלפא ב-2019

 
בצד של אלפא רומיאו התכנית לשנים הקרובות פחות ברורה, אבל עדיין צפויים כמה חידושים. המיטו, שייצורה הופסק לאחרונה, תעזוב גם את השוק המקומי. מנגד, בשנת 2020 אלפא עתידה להציג דור חדש לג'ולייטה, או לפחות עדכון משמעותי לדגם המוכר. לצידה יושק רכב פנאי שיבוסס עליה בכבדות.
 
מעבר לכך אלפא צפויה להציג עד 2022 רכב פנאי נוסף, גדול מהסטלביו המוכר, ובהמשך להציג גם סטלביו וג'וליה מחודשים.
 
חידוש מעניין הרבה יותר, אם כי פחות רלוונטי מבחינת נפח מכירות, נוגע למכונית ספורט חדשה שצפויה להגיח לעולם בשנים הקרובות. באלפא רומיאו הבטיחו להציג בתחילת העשור הבא מכונית ספורט שתירש במידה מסוימת את ה-8c, וגם תתפוס את מקומה של ה-4C אשר ייצורה הופסק.

רנגייד, ג'ולייטה ועוד: ג'יפ ואלפא ב-2019